Czymże byłby weekend bez przerwy w banku? PKO niewątpliwy lider pod tym względem zapowiedział, a jakże następną przerwę w dostępie do usług. Dotknie ona jedną grupę i to istotną dla polskiego banku.
Jak informuje PKO Bank Polski na swojej stronie internetowej, 3 sierpnia w godzinach 1:00 - 2:00 w nocy nastąpi przerwa w działaniu IKO i iPKO biznes mobile. W tym czasie wykonywanie transakcji za pomocą aplikacji IKO, kodem BLIK, oraz aplikacji iPKO biznes, a także płacenie smartfonem nie będzie możliwe.
3 sierpnia w godzinach 1:00 - 2:00 w nocy nie będzie możliwe płacenie aplikacją IKO oraz IPKO biznes mobile.
Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą, 3D-Secure 2, dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.
Bank apeluje, by wszystkie płatności wykonać przed przerwą. Cóż będzie to szczególne odczuwalne dla osób korzystających z aplikacji mobilnej.
Na szczęście przerwa potrwa tylko godzinę i do tego będzie miała miejsce w nocy.

Pokaż / Dodaj komentarze do: PKO wydał komunikat do klientów. Żebyście później nie żałowali