PKO ma ważny komunikat dla klientów. Zostały trzy dni


PKO ma ważny komunikat dla klientów. Zostały trzy dni

PKO Bank Polski, czyli niekwestionowany lider w ilości przerw w dostępie do usług, zapowiedział kolejne prace techniczne, które wyjątkowo nie będą miały miejsca w weekend, a w tygodniu, już za kilka dni.

PKO BP zapowiedział, że 6 października (poniedziałek) w godzinach 00:30 - 4:00 rano, mogą wystąpić utrudnienia w transakcjach kartami, a także w wypłatach w bankomatach innych niż te należące go PKO Banku Polskiego.

6 października w poniedziałek w godzinach 00:30 - 4:00 rano mogą wystąpić problemy w dostępie do transakcji kartą.

PKO BP

Oprócz tego utrudnienia mogą obejmować wpłaty oraz wypłaty kartą oraz BLIKIEM w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego, nadawanie PIN-u oraz aktywację karty w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO, weryfikację PIN-em przy płatnościach kartą w sieci (3DS) i  dodawanie kart w Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY, Xiaomi Pay.

Co istotne utrudnienia nie będą dotyczyć pozostałych funkcji serwisu internetowego iPKO i aplikacji IKO oraz serwisu telefonicznego iPKO.

Mimo tego warto zaplanować sobie wszelkie operacje wcześniej.

Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!

Pokaż / Dodaj komentarze do:

PKO ma ważny komunikat dla klientów. Zostały trzy dni
 0