Koniec niedopowiedzeń. PKO BP wskaże klientom, gdzie dokładnie wydają pieniądze

Koniec niedopowiedzeń. PKO BP wskaże klientom, gdzie dokładnie wydają pieniądze

Użytkownicy aplikacji mobilnej IKO oraz strony internetowej iPKO mają teraz dostęp do dodatkowych informacji na temat sprzedawcy, u którego dokonywali transakcji.

Klienci PKO BP mogą już korzystać z nowej historii płatności na swoim koncie. We współpracy z Visa bank wprowadził dodatkowe informacje przy transakcjach w postaci logo sklepu oraz jego lokalizacji. 

Użytkownicy aplikacji muszą jednak upewnić się, że posiadają aktualizację. Nowość dostępna jest w IKO od wersji 3.160.

W przypadku korzystania ze strony internetowej iPKO należy przejść do zakładki "Operacje na koncie". W aplikacji mobilnej IKO na ekranie głównym trzeba natomiast dotknąć przycisku "Historia". Użytkownicy aplikacji muszą jednak upewnić się, że posiadają aktualizację. Nowość dostępna jest w IKO od wersji 3.160.

Informacje mogą nie być widoczne u pewnych sprzedawców

Należy zaznaczyć, że logo i lokalizacja wyświetlane są tylko przy płatności u niektórych sprzedawców. Są to chociażby McDonald’s, Auchan czy Spotify. Dodatkowe szczegóły o płatności są zapisywane po użyciu karty lub BLIKA.

Warto też wspomnieć, że klientom PKO BP niedawno zostały przesłane nowe karty. Bank zdecydował się bowiem na przejście ze współpracy z MasterCard właśnie na usługi Visa. Efekty zmiany są już zatem widoczne gołym okiem.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Koniec niedopowiedzeń. PKO BP wskaże klientom, gdzie dokładnie wydają pieniądze

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł