PKO Bank Polski wprowadza kolejne usprawnienia w aplikacji mobilnej IKO, które mają ułatwić rodzicom zarządzanie finansami swoich dzieci. Nowe funkcje dotyczące obsługi aplikacji PKO Junior dostępne są teraz bezpośrednio z poziomu profilu Finanse dziecka w aplikacji IKO. Co ważne, nie trzeba już logować się do serwisu internetowego iPKO, żeby z nich skorzystać.
Rodzice mogą teraz w prosty sposób aktywować aplikację PKO Junior na smartfonie dziecka. Wystarczy zeskanować kod QR, który pojawi się w aplikacji Junior. Jeśli dziecko zgubi telefon, rodzic może natychmiast zareagować – zablokować dostęp do aplikacji PKO Junior, a następnie łatwo go odblokować, gdy urządzenie się odnajdzie lub zostanie wymienione.
PKO Bank Polski wprowadza kolejne usprawnienia w aplikacji mobilnej IKO, które mają ułatwić rodzicom zarządzanie finansami swoich dzieci.
IKO umożliwia także szybkie przelewy między kontem rodzica a kontem dziecka. Dzięki gotowym formularzom, numer konta uzupełnia się automatycznie, co znacznie przyspiesza całą operację. Wszystkie informacje o dziecku oraz jego produktach bankowych – takich jak konto czy karta – można sprawdzić w jednym, łatwo dostępnym miejscu w aplikacji.
Dodano również opcję wyrejestrowania aplikacji PKO Junior z urządzenia dziecka. Funkcja przydaje się np. wtedy, gdy chcemy przenieść aplikację na nowy smartfon. Cały proces przebiega zdalnie, bez konieczności wizyty w oddziale.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Nowości w aplikacji IKO. Instaluj, później podziękujesz