PKO ma ważny komunikat dla klientów. Zostały cztery dni

PKO ma ważny komunikat dla klientów. Zostały cztery dni

PKO Bank Polski w krótkim czasie szykuje kolejną przerwę, która tym razem uniemożliwi działanie tylko jednej usługi. Co z przelewami oraz innymi produktami banku?

PKO BP poinformował, że 27 lipca w niedzielę w godzinach 1:00 - 2:00 nie będzie działać aplikacja IKO, która służy między innymi do potwierdzania przelewów. Dlatego właśnie na ten czas mobilną autoryzację zastąpią kody SMS. Dobrze więc, że bank jakoś to przemyślał i nie zostawił klientów z niczym.

PKO planuje przerwę za kilka dni

Nie będzie można jednak skorzystać z aplikacji mobilnej IKO, w tym wykonywać płatności zbliżeniowych telefonem oraz kodem BLIK. Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych.

27 lipca między 1:00 a 2:00 nie będzie działać aplikacja IKO.

PKO

W ramach ochrony internetowych płatności kartą, 3D-Secure 2, dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

Dlatego, jeżeli planujemy płacić np. za pomocą aplikacji, Blikiem to warto wykonać transakcje wcześniej.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

Internet

Pokaż / Dodaj komentarze do: PKO ma ważny komunikat dla klientów. Zostały cztery dni

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł