Pilny komunikat PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów

Pilny komunikat PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów

Przerwy w dostępie do usług bankowych w Polsce to już norma. Banki najczęściej prace techniczne prowadzą w weekendy i to w godzinach nocnych, więc w teorii istnieje mała szansa, że większość klientów będzie akurat wtedy chciała skorzystać z aplikacji, karty czy serwisu internetowego. Z drugiej strony to też czas, kiedy ludzie się bawią i wykonują transakcje kartą lub Blikiem. Tym razem przerwę zapowiedział popularny bank.

PKO Bank Polski to raczej lider jeżeli chodzi o ilość przerw w dostępie do usług. Nie dziwi więc, że instytucja zapowiedziała następną pauzę, która będzie miała miejsce już w ten weekend i dotknie niemałą część klientów.

PKO BP zapowiada przerwę w dostępie do usług

Jak poinformował PKO Bank Polski na swojej oficjalnej stronie internetowej, 25 maja 2025 roku (niedziela) w godzinach 00:00 - 04:00 w nocy nie będzie można skorzystać z aplikacji IKO oraz iPKO Biznes. Nie wykonamy ponadto płatności zbliżeniowych ani transakcji za pomocą kodu Blik.

25 maja 2025 roku (niedziela) w godzinach 00:00 - 04:00 w nocy nie będzie można skorzystać z aplikacji IKO oraz iPKO Biznes. Nie wykonamy ponadto płatności zbliżeniowych ani transakcji za pomocą kodu Blik.

Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą, 3D-Secure 2, dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

Choć na szczęście zapłacimy samą kartą w sklepie czy wybierzemy gotówkę z bankomatu, to jednak wiele osób obecnie płaci za pomocą smartfona czy Blika. Do tego korzystamy z aplikacji mobilnej, więc będzie to spore ograniczenie. Dlatego bank zaleca, żeby wszelkie czynności wykonać przed przerwą.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

Internet

Pokaż / Dodaj komentarze do: Pilny komunikat PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł