PKO BP sugeruje, że klienci nie umieją się logować. Wyjaśniono dlaczego

PKO BP sugeruje, że klienci nie umieją się logować. Wyjaśniono dlaczego

Logowanie do banku jest dla wielu osób rutyną, ale PKO Bank Polski zwraca uwagę, że nie wszyscy klienci wiedzą, jak bezpiecznie to robić. W związku z tym bank przypomina o kilku kluczowych zasadach, które pomagają zwiększyć bezpieczeństwo podczas logowania.

Charakterystyczną listę zachowań wspomagających bezpieczeństwo można spotkać w nowym komunikacie umieszczonym na stronie banku. Sugeruje on, że przez rutynowe działanie łatwo zostać oszukanym przez internetowych naciągaczy. Pytanie tylko, czy to przypadek, że umieszczono taki wpis właśnie teraz gdy takie oszustwa się nasilają - może PKO wykryło u swych klientów większy problem z padaniem ofiarą internetowych oszustw, niż może się wydawać?

Korzystając z okazji, także przypomnimy o najważniejszych czynnościach zwiększających bezpieczeństwo korzystania z banku (nie tylko PKO) przez internet:

  • Stosowanie silnego i unikalnego hasła, które warto regularnie zmieniać;

  • Upewnianie się, że korzysta się z właściwej strony logowania;

  • Wykorzystanie dodatkowych zabezpieczeń dostępnych w aplikacjach bankowych;

  • Blokowanie ekranu telefonu i ochrona PIN-u.

PKO zauważa, że nie wszyscy klienci są świadomi, jak prawidłowo się logować, co może narazić ich na niebezpieczeństwa. Nie w każdej informacji należy doszukiwać się drugiego dna, ale w tej może coś być. Czyżby klienci PKO BP padali częściej ofiarą oszustw niż klienci innych banków?

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: PKO BP sugeruje, że klienci nie umieją się logować. Wyjaśniono dlaczego

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł