PKO BP przypomina ważny numer. Lepiej dodaj do kontaktów

PKO BP przypomina ważny numer. Lepiej dodaj do kontaktów

PKO BP kontynuuje kampanię informacyjną dotyczącą prób wyłudzenia danych bankowych przez oszustów, podczas rozmów telefonicznych.

Aby zadbać o bezpieczeństwo swoich finansów, ważne jest, aby zawsze weryfikować tożsamość pracownika banku podczas rozmowy telefonicznej. Pracownik banku nigdy nie poprosi o podanie danych logowania do bankowości elektronicznej, numeru karty płatniczej, kodu CVV ani o dostęp do Twojego urządzenia czy instalację dodatkowego oprogramowania. Prawdziwy pracownik nie zapyta też o pełny numer PESEL czy numer dowodu osobistego.

Aby zweryfikować tożsamość pracownika, podczas rozmowy powiedz, że chcesz to zrobić w aplikacji IKO. Następnie, po otrzymaniu powiadomienia push, sprawdź jego dane. Poproś pracownika o imię, nazwisko, stanowisko i miejsce, z którego dzwoni. Jeśli dane są poprawne, potwierdź je w aplikacji i kontynuuj rozmowę.

Jeśli osoba podająca się za pracownika odmówi potwierdzenia swojej tożsamości lub poda błędne informacje, natychmiast zakończ rozmowę. W razie wątpliwości zawsze możesz zadzwonić na infolinię banku pod numer 800 302 302, aby dodatkowo zweryfikować tożsamość rozmówcy.

Pamiętaj, że to Twoje pieniądze i bezpieczeństwo są najważniejsze. Dbaj o to, aby nie dać się oszukać i zawsze dokładnie sprawdzaj, z kim masz do czynienia.

 
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: PKO BP przypomina ważny numer. Lepiej dodaj do kontaktów

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł