Play zmuszony do zmian. Przed 10 listopada klienci mogą rozwiązać umowy

Play zmuszony do zmian. Przed 10 listopada klienci mogą rozwiązać umowy

 Już niedługo w życie wejdzie Prawo Komunikacji Elektronicznej. W związku z tym operatorzy wysyłają do swoich klientów specjalne wiadomości z informacjami. Otrzymują je już abonenci Play oraz UPC.

 

 

 

Widać już efekty zbliżającego się wejścia w życie Prawa Komunikacji Elektronicznej. Ustawa z dnia 12 lipca 2024 zacznie obowiązywać już 10 listopada. Operatorzy wysyłają do abonentów wiadomości z informacjami. Maile w związku z tą sprawą dostają teraz klienci Play oraz UPC.

Firma Play informuje w nich, że nowe przepisy przewidują zmiany w zasadach świadczenia przez nich usług.

Firma Play informuje w nich, że nowe przepisy przewidują zmiany w zasadach świadczenia przez nich usług. Dlatego konieczne jest dostosowanie umów, w tym również tych, które zawarto ze spółkami połączonymi z Play.

Klienci nie muszą nic podpisywać

Operator pisze w wiadomości mailowej również, że klient nie musi nic podpisywać ani akceptować by dalej móc korzystać z usług Play. Co ważne informacja nie oznacza też zmiany opłat. Firma zachęca jednak do zapoznania się ze szczegółami zmian na ich stronie internetowej.

Play przewiduje możliwość rozwiązania umowy jeśli klient nie wyraża zgody na nowe warunki. Należy zrobić to najpóźniej 10 listopada. W przypadku gdy klient jest przed końcem okresu zobowiązania albo wypełniania zobowiązań zawartych w umowie to Play może żądać odszkodowania.

Zbliżający się termin wejścia nowych przepisów oznacza, że niezależnie od tego u jakiego operatora mamy podpisaną umowę możemy spodziewać się otrzymania informacji o zmianach.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Play zmuszony do zmian. Przed 10 listopada klienci mogą rozwiązać umowy

 0