PlayStation 5 przegrzewa się w Death Stranding 2. Nie od grafiki, a od… mapy

PlayStation 5 przegrzewa się w Death Stranding 2. Nie od grafiki, a od… mapy

Konsole z serii PlayStation 5 mają problemy z temperaturami w najnowszej grze. Death Stranding 2 potrafi sprawić, że wentylatory wkręcają się na wysokie obroty, a konsola wyświetla komunikat o przegrzaniu się. Co tak naprawdę jest przyczyną?

Użytkownicy różnych wersji konsoli PlayStation 5 zgłaszają problemy z wysokimi temperaturami podczas grania w najnowszą produkcję Hideo Kojimy. Death Stranding 2 zwyczajnie przegrzewa konsole. W pierwszej kolejności można byłoby zakładać, że przyczyną jest wysokiej jakości grafika, która wyciska z podzespołów maksimum ich potencjału. Prawda jest jednak zgoła inna.

Okazuje się, że winowajcą odpowiedzialnym za przegrzewanie się PlayStation 5 jest ekran mapy.

Okazuje się, że winowajcą odpowiedzialnym za przegrzewanie się PlayStation 5 jest ekran mapy. Po jego otwarciu wentylatory rozpędzają się do ogromnych prędkości, a konsola wyświetla komunikat o osiągnięciu zbyt wysokiej temperatury.

Chodzi o buga. Możliwe, że w silniku gry

Prawdopodobnie problem ten nie wynika z samej złożoności mapy, a z błędu. Użytkownicy doszukują się buga w silniku gry. Jeden z redditorów zwrócił uwagę, że prawie identyczny problem występował w Horizon Zero Dawn na PS4, a obie gry są oparte na tym samym silniku o nazwie Decima.

Pojawiły się doniesienia, że ostatnia łatka w pewnym stopniu eliminuje ten problem, jednak nie rozwiązuje go zupełnie. Gracze muszą zatem poczekać na update, który w zupełności wyeliminuje tego buga. 

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: PlayStation 5 przegrzewa się w Death Stranding 2. Nie od grafiki, a od… mapy

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł