PlayStation 5 Pro - poznaliśmy poziom wydajności w rasteryzacji i ray tracingu

PlayStation 5 Pro - poznaliśmy poziom wydajności w rasteryzacji i ray tracingu

Oczekuje się, że wydajność PlayStation 5 Pro będzie porównywalna z kartą graficzną AMD Radeon 7700 XT, a według dobrze znanego informatora, w przypadku ray tracingu oczekiwać mamy nawet wyższego poziomu, co zapowiada się bardzo obiecująco. 

W ostatnich tygodniach jesteśmy dosłownie zalewani przeciekami na temat PlayStation 5 Pro i choć Sony długo trzyma nas w niepewności, to jednak chyba nikt nie ma już wątpliwości, że konsola istnieje i jej premiera jest raczej nieodległa. Najnowsze plotki dostarczają nam zaś szczegółów na temat domniemanej wydajności tego urządzenia. 

W ostatnich tygodniach jesteśmy dosłownie zalewani przeciekami na temat PlayStation 5 Pro.

PS5 Pro niczym Radeon 7700 XT, a w ray tracingu nawet lepiej

Budując hype, znany informator Kepler, który specjalizuje się m.in. w przeciekach na temat grafik, ujawnił na platformie X, że wydajność konsoli PlayStation 5 Pro jest zbliżona do Radeona 7700 XT w rasteryzacji i nieco większa w ray tracingu. Informacje te pokrywają się z dotychczasowymi przeciekami, które również sugerowały, że konsola ma przynieść znaczną poprawę wydajności ray tracingu w stosunku do podstawowego modelu.

PlayStation 5 Pro

W miarę jak zbliżamy się do premiery PlayStation 5 Pro, w Internecie pojawia się więcej informacji na temat konsoli. Według innego informatora billbil-kuna, który podobno widział opakowanie urządzenia, wygląd konsoli nie będzie zbytnio różnił się od modelu bazowego. Ponadto nie wiadomo jeszcze, czy konsola zostanie wydana z napędem Bly-ray 4K, ponieważ opakowanie, które wyciekło, pokazywało wyłącznie cyfrową edycję sprzętu.

Plotki sugerują, że prezentacja PlayStation 5 Pro nastąpi w tym miesiącu, a jej sklepowa premiera planowana jest jeszcze w tym roku. Nie pozostaje nam więc nic innego, jak uzbroić się w cierpliwość i wyczekiwać zapowiedzi ze strony Sony. 

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: PlayStation 5 Pro - poznaliśmy poziom wydajności w rasteryzacji i ray tracingu

 0