PlayStation Network wróciło do życia. Sony oferuje rekompensatę za utrudnienia

PlayStation Network wróciło do życia. Sony oferuje rekompensatę za utrudnienia

Sony poinformowało krótko w swoich mediach społecznościowych, że udało się rozwiązać problem z niedziałającymi usługami sieciowymi. Gracze będący członkami PlayStation Plus otrzymają dodatkowe 5 dni za darmo.

Blisko 20 godzin. Tyle trwała awaria usług sieciowych Sony. Na szczęście problem z PlayStation Network został zażegnany, a Sony stara się teraz zrekompensować graczom problemy. Japoński producent konsol był najwyraźniej tak pochłonięty pracami związanymi z awarią, że w jej trakcie w zasadzie nie przekazywał informacji.

Poinformowano, że awaria została usunięta, a usługi są już w pełni sprawne.

Dopiero gdy usługi sieciowe znów stały się dostępne, Sony wydało komunikat na platformie X. Poinformowano, że awaria została usunięta, a usługi są już w pełni sprawne. Sony podziękowało jednocześnie graczom za ich cierpliwość i przeprosiło za całe zdarzenie. Na słowach się jednak nie skończyło. Firma postanowiła automatycznie wydłużyć usługę wszystkim członkom PlayStation Plus. Otrzymają oni za darmo dodatkowe 5 dni.

Sony nie podało co było przyczyną awarii

Wydłużenie czasu trwania usługi członkom PlayStation Plus jest czymś, co można docenić. Sęk w tym, że osoby, które nie są członkami usługi miały utrudniony dostęp do gier. Z pewnością wiele osób jest również ciekawa co tak naprawdę stoi za poważną awarią usług sieciowych i czy ta sytuacja nie powtórzy się w przyszłości.

Sprawa jest bardzo świeża. Być może Sony wyda jeszcze dłuższy komunikat, w którym poinformuje co dokładnie się stało. Miejmy nadzieję, że firma wyciągnie wnioski z tego zdarzenia i do podobnej sytuacji już nie dojdzie.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: PlayStation Network wróciło do życia. Sony oferuje rekompensatę za utrudnienia

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł