POCO F3 i POCO X3 Pro oficjalne zapowiedziane. Smartfony otrzymują 6,67-calowy wyświetlacz AMOLED o rozdzielczości Full HD+ i częstotliwości odświeżania 120 Hz, ze wsparciem dla HDR10+, a także True Colors. Za ochronę ekranu odpowiada chemiczne hartowane szkło Corninng Gorilla Glass 6. POCO X3 Pro dostaje procesor Qualcomm Snapdragon 860 wykonany w 7 nm procesie technologicznym z układem graficznym 640, z kolei POCO F3 może liczyć na Snapdragona 870 taktowanego zegarem 3,2 GHz. Do tego od 6 GB do 8 GB RAM + 128 GB lub 256 GB pamięci UFS 3.1 na dodatkowe dane. Fani fotografii dostają zestaw aparatów: 48 Mpix szerokokątny Sony IMX582 (f/1.7) + 8 Mpix ultraszerokątny (f/2.2) + 2 Mpix czujnik głębi (f/2.4) oraz 5 Mpix do zdjęć makro. Z przodu znajdziemy 20 Mpix kamerę do selfie. Producent nie zapomniał o obsłudze standardów NFC, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.0 oraz implementacji czytnika linii papilarnych z boku obudowy.
POCO F3 i POCO X3 Pro trafią do sprzedaży w kwietniu 2021 roku.
Jest także gniazdo słuchawkowe jack 3,5 mm, a za system audio odpowiadają głośniki stereo. POCO F3 zasila bateria o pojemności 4520 mAh z obsługą szybkiego ładowania 33 W, natomiast POCO X3 Pro posiada 5160 mAh baterię z szybkim ładowaniem 33 W. Smartfony trafią do sprzedaży w kilku wersjach kolorystycznych - POCO F3: Arctic White, Night Black, Deep Ocean Blue, POCO X3 Pro: Phantom Black, Frost Blue i Metal Bronze. Teraz równie ważne - cena. POCO F3 - 1599 złotych (6/128 GB) oraz 1799 zł (8/256 GB). POCO X3 Pro wyceniono na 1099 zł (6/128 GB) i 1299 zł (8 GB/256 GB). Należy przyznać, że ceny są dość konkurencyjne i rzucają wyzwanie innym telefonom dostępnym na rynku. W tej konfiguracji dostajemy naprawdę solidny zestaw bez przepłacania. Pytanie, jak poradzi sobie np. aparat telefonu, ale to dopiero wykażą dokładne testy.
POCO X3 Pro ma wymiary 165,3 × 76,8 × 9,4 mm i waży 215 gramów. Przedsprzedaż POCO F3 ruszy 27 marca, a jego premiera odbędzie się 27 kwietnia 2021 roku. POCO X3 Pro będzie dostępny we wczesnej sprzedaży od 24 marcca. Pytanie, czy POCO X3 Pro odniesie globalny sukces? Przypomnijmy, że sprzedawany w Chinach jako Redmi K40 w zaledwie pięć minut po starcie sprzedaży trafił do ponad 300 tysięcy użytkowników, chociaż nie stanowi to rekordu dla linii Redmi K. Tak jak wspominaliśmy niebagatelną rolę odegra w tym przypadku atrakcyjna cena urządzeń.
Pokaż / Dodaj komentarze do: POCO F3 i POCO X3 Pro oficjalnie. Smartfony, które rzucają wyzwanie konkurencji?