Początkowe oczekiwania twórców PUBG znacznie się różniły...

Początkowe oczekiwania twórców PUBG znacznie się różniły...

Twórcy PlayerUnknown’s Battlegrounds nie spodziewali się takiego rozwoju sytuacji. Gra miała się sprzedać w 200-300 tysiącach sztuk.

W niecałe 5 miesięcy PlayerUnknown’s Battlegrounds został sprzedany w 10 milionach kopii. Niedawno też produkcja przebiła próg 1 miliona aktywnych graczy naraz według rankingu Steam. Jest to jedyna produkcja (nie wliczając gier od Valve), której się to udało. Co więcej, taki stan rzeczy utrzymuje się od 5 dni. Dodatkowo gra jest blisko pobicia światowego rekordu Doty 2 w ilości graczy online, który wynosi 1 291 328 graczy. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że PUBG pojawił się praktycznie znikąd. Nikt się tego nie spodziewał ani tym bardziej nie przewidywał takiego sukcesu w tak krótkim czasie dla nowej nieznanej produkcji. Co ciekawe nawet twórcy nie spodziewali się takich wyników…

Twórcy zaskoczeni sukcesem PlayerUnknown’s Battlegrounds – zakładano do 300 tysięcy sprzedanych kopii w pierwszym roku.

Dyrektor i projektant gry – Brendan Greene zakładał, że jego produkcja faktycznie może osiągnąć „jakiś” sukces. Stawiał na milion sprzedanych kopii w pierwszym miesiącu… PUBG osiągnął w tym czasie 2 miliony. Jeszcze zabawniejsi byli przedstawiciele studia BlueHole mówiąc, że gra sprzeda się w 200-300 tysiącach sztuk podczas pierwszego ROKU. Tymczasem minęło 6 miesięcy a PUBG sprzedanych egzemplarzy ma ponad 10 milionów, a to wszystko podczas gdy produkcja nie wyszła jeszcze z fazy early access. Jak powiedział Greene – nikt nie mógł w to uwierzyć. Założenia twórców były zupełnie odmienne, nie wierzyli w tak ogromny sukces PUBG-a. To jeszcze nie koniec – PlayerUnknown’s Battlegrounds w ciągu najbliższych miesięcy ma opuścić early access i stać się pełnoprawną produkcją, co więcej już niedługo pojawi się również Xboxowa wersja gry, co zapewne podbije wszystkie wyniki kilkukrotnie a PUBG stanie się numerem 1 w świecie branży gier.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Początkowe oczekiwania twórców PUBG znacznie się różniły...

 0