Niemal co drugi Polak poświęca im minimum 5 godzin tygodniowo. Średnio wydajemy 2661,33 zł

Niemal co drugi Polak poświęca im minimum 5 godzin tygodniowo. Średnio wydajemy 2661,33 zł

Zgodnie z raportem AliExpress Consumer Insights, polscy konsumenci są bardzo aktywni w e-commerce. W ostatnich trzech miesiącach 100% badanych dokonało przynajmniej jednego zakupu online, co wyróżnia Polskę na tle innych europejskich rynków.

Średnio Polacy wydali online 2661,31 PLN (w trzy miesiące), a najwyższe wydatki osiągnęła grupa wiekowa 25-34 lat, średnio 3480,29 PLN. Młodzi dorośli stanowią kluczową grupę napędzającą zakupy internetowe w Polsce. Bardzo znaczącym wynikiem jest także to, że 19,27% respondentów wydało między 4111 a 6165 PLN w tym okresie.

Popularne kategorie zakupowe obejmują produkty codziennego użytku: odzież, żywność, kosmetyki i produkty zdrowotne. Wyniki raportu wskazują, że e-commerce jest dla Polaków źródłem zarówno codziennych artykułów, jak i produktów do pielęgnacji. 47% ankietowanych spędza tygodniowo ponad pięć godzin na przeglądaniu ofert, co podkreśla ich zaangażowanie i świadome podejście do zakupów (w większości krajów Europy jest to poniżej 36%).

AliExpress, platforma którea zleciła badanie cieszy się dużą popularnością w Polsce. Według wyników ankiety 69% polskich konsumentów skorzystało już z tej platformy, w porównaniu do 50% w Europie. W odpowiedzi na te trendy AliExpress otworzył swoją platformę dla polskich sprzedawców, umożliwiając im sprzedaż nie tylko lokalnie, ale i za granicą.

A wy kiedy ostatni raz zamówiliście coś online?

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Niemal co drugi Polak poświęca im minimum 5 godzin tygodniowo. Średnio wydajemy 2661,33 zł

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł