Activision Blizzard nie może zaliczyć premiery Call of Duty: Modern Warfare 3 do udanych, a to ze względu na krytykę jaka spadła na tryb single player. Jakby tego było mało, z gry śmieje się polski deweloper odpowiedzialny za serię Kangurek Kao.
Modern Warfare 3 miał być udanym zwieńczeniem serii rebootów, jakie od 2019 roku wydawało z przerwami Activision Blizzard. Kampania fabularna pogrzebała szansę na sukces ze względu nie tylko na czas, w jaki można ją ukończyć (średnio 3-4 godziny), ale także nijakość. Gracze, którzy zapoznali się z historią po pewnym czasie raczej nie będą o niej pamiętać, ze względu na brak ciekawych momentów. Gra jest krytykowana oraz wyśmiewana, natomiast swoje trzy grosze do tego hejtu postanowiła dołożyć firma Tate Multimedia, którą nie każdy kojarzy a szkoda, bo odpowiada za popularną swego czasu w Polsce serię gier.
Twórcy Kangurka Kao wyśmiali długość kampanii fabularnej i cenę Call of Duty: Modern Warfare 3.
Kao The Kangaroo is better than Modern Army Man Shooter 3 and is 70% longer and much cheaper
— Kao The Kangaroo (@Kaothekangaroo) November 14, 2023
It's even cheaper(er?) on Steam currently - https://t.co/XjN8QypdZz with 57% off!
Sorry #MW3 not even the Ghost TikTok simps will protect you from these paws pic.twitter.com/QmJbOr8KvV
Tate Multimedia jest polskim studiem deweloperskim z siedzibą w Warszawie założoną w 2000 roku pierwotnie pod nazwą X-Ray Interactive. Tak, to ta sama firma wydająca i produkująca przygody najsłynniejszego kangura Polski - Kao. Najnowsza część trafiła do sprzedaży w 2022 roku i choć ogromnego sukcesu nie odniosła, to jest porównywana z Modern Warfare 3.
Tate Multimedia wyśmiało długość nowego Call of Duty oraz wysoką cenę (przypomnijmy, iż MW3 kosztuje w zwykłej wersji ponad 300 złotych). "Kangurek Kao jest lepszy od Modern Army Man Shooter 3, jest o 70% dłuższy i znacznie tańszy. Obecnie na Steamie jest jeszcze taniej. Przepraszam, MW3, nawet filmy na TikTok nie ochronią cię przed tymi łapami" - napisano na profilu Kangurka Kao w serwisie X (dawniej Twitter).
Całość okraszono obrazkiem z obu produkcji i wystawionymi ocenami. Modern Warfare 3 wystawiono notę 4/10 a Kangurkowi Kao 7/10. Cóż, można powiedzieć, iż Activision samo zapracowało sobie na ten los i odpowiada za przynajmniej wizerunkową klęskę MW3, bo jaka będzie sprzedaż dowiemy się niebawem.
Call of Duty to nadal solidna marka generująca wydawcy krocie i również w przypadku tej części nie zabraknie chętnych, którzy ją kupią i pograją jeśli nie dla singla to dobrego multiplayera.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Polskie studio deweloperskie wyśmiewa Call of Duty: Modern Warfare 3