Poznaliśmy datę premiery Microsoft Flight Simulator. Gra trafi do sklepów w wersji na komputery 18 sierpnia. Warto wspomnieć, że deweloperzy przeprowadzili w minionym czasie wewnętrzne testy i uznano, że symulator jest gotowy do publikacji. Symulator możemy zamówić w oficjalnym sklepie Microsoft Store i tak za podstawkę należy zapłacić 259,99 złotych zaś za Deluxe oraz Premium Deluxe kolejno 339,99 zł i 519,99 złotych (tytuł pojawi się też w ofercie Xbox Game Pass). Jak więc widzimy ceny są całkiem spore, aczkolwiek lepsze wersje oferują szereg dodatkowych elementów. Chodzi głównie o różnice w dostępie do samolotów i w ramach zwykłej edycji twórcy przewidzieli 20 maszyn, natomiast Premium Deluxe gwarantuje o 30 więcej rzeczy. Zgodnie z opisem tytuł zaoferuje 37 tysięcy lotnisk a swoim zasięgiem obejmie całą Ziemię. Nie zabraknie również pogody w czasie rzeczywistym.
Microsoft Flight Simulator w wersji na PC zadebiutuje 18 sierpnia.
Z racji swojej skali najnowszy Microsoft Flight Simulator jest traktowany bardziej jako platforma niż gra, która wykorzystując zaawansowaną technologię stara się symulować cały świat z naciskiem na latanie oraz lotniska. Ponadto za rozwój po debiucie będą odpowiadać nie tylko deweloperzy, ale także sami gracze dzięki opcji modyfikacji. Na szczęście nie będziemy musieli pobierać całego świata, a pomocne w tej sytuacji okażą się serwery Microsoftu ładujące dane na temat konkretnej trasy przelotu. Wydawać by się mogło, że tak ogromny tytuł do działania będzie wymagał komputerowego potwora, jednak nie jest tak strasznie. Do uruchomienia symulatora potrzebujemy PC wyposażonego w procesor pokroju Ryzena 3 1200 lub Intela i5-4460 wspomaganego przez 8 GB RAM i kartę Radeon RX 570 2 GB bądź GTX 770 2 GB.
Do rekomendowanych potrzebujemy z kolei CPU pokroju Ryzen 5 1500X albo Intel i5-8400, 16 GB RAM oraz GPU Radeon RX 590 4 GB lub GTX 970 4 GB. Najlepsza konfiguracja to Ryzen 7 Pro 2700X lub Intel i7-9800X, 32 GB RAM i Radeon VII 8 GB lub RTX 2080 8 GB, aczkolwiek średni zestaw wystarczy jak najbardziej do poprawnego działania gry. W miarę niskie wymagania Microsoft Flight Simulator odbija sobie na prędkości internetu w efekcie potrzebujemy łącza od 6 Mbps, 20 Mbps do 50 Mbps. Produkcja zapowiada się na najbardziej zaawansowany symulator w historii branży, lecz czy tak faktycznie będzie dowiemy się już w przyszłym miesiącu.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Poznaliśmy datę premiery Microsoft Flight Simulator