Miłośnicy wiedźmińskiego uniwersum byli bardzo szczęśliwy, gdy dowiedzieli się, że ich ukochany bohater wystąpi gościnnie w nadchodzącym Soulcalibur VI. O tym wydarzeniu postanowił wypowiedzieć się także przedstawiciel studia odpowiedzialnego za projekt.
Motohiro Okubo w wywiadzie przeprowadzonym dla oficjalnego magazynu Xbox pochwalił CD Projekt RED oraz ich produkcje oparte o książki Andrzeja Sapkowskiego. Zaznaczył też, iż jego zespół nie odczuwał presji związanej z popularnością Wiedźmina, a bardziej poczucie misji, ponieważ jak podkreśla istnieje wielu fanów pragnących ujrzeć swego ulubieńca w grze akcji i oni postanowił spełnić te żądania. Przy okazji Marcin Momot z CDPR wyjaśnił, jak powstał pomysł współpracy z zagranicznym deweloperem - Polacy od zawsze uważali, że Geralt będzie niesamowitym dodatkiem do tak renomowanej marki, jaką jest Soulcalibur, zaś później z inicjatywą wyszło Bandai Namco (odpowiedzialne za zagraniczną dystrybucję Wieśka), stwierdzając, iż jest to strzał w dziesiątkę.
Wiedźmin jest zdaniem producenta Soulcalibur VI najlepszą grą osadzoną w średniowiecznych klimatach
Do zadania Redów należało upewnienie się, czy postać Geralta zostanie odpowiednio zaprojektowania i będzie posiadała niezbędny wachlarz animacji ciosów, co nie jest tak proste, jak mogłoby się na pierwszy rzut oka wydawać, ponieważ mówimy tu o dwóch zgoła odmiennych gatunkach, gdzie wszystko funkcjonuje zupełnie inaczej. Oprócz dostarczenia zespołowi artystycznemu wszelkich dostępnych informacji o kreowanym osobniku, duże znaczenie miało także stworzenie odpowiednich dialogów w scenkach przerywnikowych, oddających ducha marki. Jak więc widzimy ekipa odwaliła kawał dobrej roboty i miejmy nadzieję, że ponowne wejście w buty legendarnego zabójcy potworów osłodzi nam brak pełnoprawnej kontynuacji Wieśka.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Producent Soulcalibur VI docenia jakość Wiedźmina