Battlefield 6 zbliża się wielkimi krokami do premiery, która odbędzie się 10 października. Najnowsze dane pokazują imponujące zainteresowanie tytułem. Według raportu The Game Business, gra zgromadziła już 1,7 miliona zamówień przedpremierowych.
Analitycy przewidują, że w pierwszym tygodniu po premierze Battlefield 6 sprzeda się w nakładzie około 5 milionów egzemplarzy. To wynik, który może uczynić z gry jedną z najlepiej sprzedających się odsłon w historii serii.
Sukces ten jest tym bardziej znaczący, że społeczność Battlefield przez długi czas była nieufna wobec EA, odmawiając składania przedpremierowych zamówień. Sytuację odwróciła beta gry, w której wzięło udział aż 25 milionów graczy. Testy wypadły na tyle dobrze, że przekonały fanów do otwarcia portfeli.

Nieufni gracze zmienili zdanie - masowa przedsprzedaż Battlefield 6
Electronic Arts ma jednak znacznie większe oczekiwania. Kierownictwo firmy liczy, że gra ostatecznie przyciągnie 100 milionów graczy. Cel ten wydaje się mało realistyczny, nawet jak na tak znaną markę, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że w rozwój gry zainwestowano ponad 400 milionów dolarów.
Jednym z kluczowych elementów strategii ma być darmowy tryb Battle Royale, który według planów będzie głównym magnesem przyciągającym nowych graczy. Battlefield 6 już teraz wypada korzystnie w porównaniu z konkurencyjnym Call of Duty: Black Ops 7. Seria CoD przeżywa trudny okres, notując spadki popularności w ostatnich latach, co może być szansą dla cyklu Battlefield.
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
Pokaż / Dodaj komentarze do:
Przedsprzedaż Battlefield 6 eksplodowała. Beta przekonała miliony