PS4 i Xbox One za słabe na Cyberpunk 2077? Wydajność powodem opóźnienia...

PS4 i Xbox One za słabe na Cyberpunk 2077? Wydajność powodem opóźnienia...

W zeszłym tygodniu CD Projekt Red ogłosił, że Cyberpunk 2077 będzie opóźniony i nie zostanie wydany w pierwotnie podawanym publicznie terminie. Premierę nowego hitu twórców Wiedźmina 3 przeniesiono bowiem z kwietnia aż na wrzesień, także  wszyscy planujący spokojny okres przed wakacjami spędzić z Cyberpunkiem, będą musieli zweryfikować plany i rezerwować czas w gorącym czasie związanym z początkiem roku szkolnego. Jak zwykle w takich przypadkach, tym razem również powodem tego opóźnienia była konieczność poświęcenie dodatkowego czasu na dopieszczanie gry i poprawki, ale nie muszą to być jedyne powody, bo jak mówią najnowsze pogłoski, tych jest znacznie więcej.

Powody opóźnienia Cyberpunk 2077 mogą być poważniejsze niż podało nam CD Projekt RED. Co jeśli nie uda się odpowiednio zoptymalizować gry na Xbox One i PS4? Kolejna obsuwa?P


Najnowsze pogłoski sugerują, że stworzenie gry na konsolach obecnej generacji jest prawdziwym wyzwaniem. Zaznajomiony z tematem Borys Nieśpielak, współprowadzący podcastu Rock i Borys  twierdzi że, CD Projekt Red miało obawy co do wydajności Cyberpunk 2077 na konsolach Xbox One i PlayStation 4  już podczas  Game Developers Conference 2019, kiedy to deweloperzy najwidoczniej stwierdzili, że gra nie może zostać wysyłana na te systemy w swojej obecnej formie. Najwyraźniej Xbox One z 2013 roku powoduje najwięcej problemów, a ponieważ wydajność wciąż jest niezadowalająca, a mamy przecież już styczeń, gra musiała zostać opóźniona.

"Dlaczego została opóźniona premiera? Ja doszedłem do takich informacji i to jest bardzo mocno potwierdzona informacja, nie mogę niestety podać źródła, że podobno największym problemem jest Xbox One, czyli ta pierwsza wersja z 2013 roku. Gra tam chodzi ekstremalnie niesatysfakcjonująco" - powiedział Borys Nieśpielak. Widzieliśmy już dość obszerne elementy rozgrywki Cyberpunk 2077, które były prezentowane  na żywo podczas pokazów, chociaż wszystko było oparte na wersji przeznaczonej na PC i działały na wysokiej klasy sprzęcie z prędkością 30 klatek na sekundę. Nie widzieliśmy jeszcze Cyberpunk 2077 działającego na konsoli, może właśnie otrzymaliśmy wyjaśnienie dlaczego.dlaczego.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: PS4 i Xbox One za słabe na Cyberpunk 2077? Wydajność powodem opóźnienia...

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł