Jeszcze nie tak dawno wieszczono PC-tom upadek, a tymczasem okazuje się, że to idea konsol nie wytrzymuje próby czasu. Jeden z przedstawicieli Crystal Dynamics, po wczorajszym meetingu Sony, ogłosił, że Rise of the Tomb Raider w wersji na nowe PS4 Pro otrzyma, trochę wzorem wersji na komputery osobiste, aż trzy różne predefinicje jakości grafiki.
Posiadacze odświeżonej PlayStation zagrają w ostatnią część przygód Lary Croft w 4K lub 1080p - z czego w wyższej rozdzielczości frame rate zostanie zablokowany na 30 kl./s, natomiast niższa otrzyma dodatkowo preset pod docelowe 60 kl./s (w istocie 45-60). Co oczywiste, wszystkie te ustawienia będą różnić się od siebie szczegółowością detali, wskutek czego w 4K nie ujrzymy wszystkich efektów.
Trudno się oprzeć wrażeniu, że udostępnienie opcji dostosowania grafiki na konsoli jest kolejnym krokiem w stronę PC-tów. Jestem niezmiernie ciekaw, jak zareagują na to zdeklarowani sympatycy konsolowego grania, którzy szczególnie cenią sobie prostotę i unifikację doznań.
Pokaż / Dodaj komentarze do: PS4 Pro jak PC - Rise of the Tomb Raider z trzema presetami detali