PS4 Pro ma problemy z osiągnięciem 60 fps w nowym Call of Duty

PS4 Pro ma problemy z osiągnięciem 60 fps w nowym Call of Duty

Ekipa Digital Foundry, znana z technicznych analiz gier, wzięła się za niedawno zaprezentowany materiał z Call of Duty: Infinite Warfare. Do premiery gry zostały niecałe dwa miesiące i należy pamiętać, że gra będzie optymalizowana do samego końca, lecz na dzień dzisiejszy DF zauważa, że gra w wersji na PlayStation 4 Pro nie do końca dostarcza obietnicę 60 klatek na sekundę.

Nie wiadomo, kiedy oficjalnie developerzy zaczęli pracować nad wersją na PS4 Pro i należy pamiętać, że jest to wczesny tytuł na tę platformę - być może to tłumaczy lekki techniczny deficyt. Podobna sytuacja dotyczy Rise of the Tomb Raider.

Z opublikowanego przez brytyjską ekipę klipu wynika, że wersja na PS4 Pro w "trybie 4K" oferuje dwukrotnie wyższą gęstość pikseli niż 1080p, co plasuje ją w granicach 1440p. Ponadto, jeśli chodzi o liczbę klatek na sekundę, to w większości sytuacji oscyluje ona w granicach 45 fps. Czasami sięga sześćdziesięciu klatek, lecz są to fragmenty pozbawione walki. Wersja Infinite Warfare na PS4 Pro ma włączoną synchronizację pionową (v-sync) co zapobiega urywaniu ramek obrazu. Niestałość w płynności animacji czasami może przełożyć się na spadki w framepacingu (czyli czasie w jakim wymagane jest wyrenderowanie danej ramki obrazu), co skutkuje obniżoną responsywnością sterowania i efektem "rwania".

Pomimo wszystkich powyższych uwag, należy pamiętać, że to starsza wersja gry, a developerzy mogą jeszcze poprawić wydajność przed premierą, która odbędzie się 4 listopada.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: PS4 Pro ma problemy z osiągnięciem 60 fps w nowym Call of Duty

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł