Rage 2 - pierwsze szczegóły i zwiastun z rozgrywki

Rage 2 - pierwsze szczegóły i zwiastun z rozgrywki

Wydawać by się mogło, że po tym jak sklep Walmart ujawnił w ubiegłym tygodniu wiele niezapowiedzianych jeszcze gier, twórcy nabiorą wody w usta lub też będą zaprzeczać tym informacjom. Tymczasem producent Rage 2 praktycznie od razu potwierdził istnienie swojego tytułu, wypuszczając do sieci kilka dość jednoznacznych teaserów, a właśnie otrzymaliśmy także pierwszy zwiastun prezentujący rozgrywkę.

Rage 2 to oczywiście kontynuacja gry id Software z 2010 roku, która zebrała dość mieszane opinie, główne ze względu na liczne problemy techniczne trapiące ten tytuł po premierze, a także przeciętną historię ze słabym zakończeniem. Druga część przygotowywana jest przez to samo studio (Doom, Quake), ale w kooperacji z Avalanche Studios (Mad Max, Just Cause) i opublikowany materiał wyraźnie wskazuje na duże wpływy tej drugiej ekipy (mnóstwo akcji w otwartym świecie i wszechobecny chaos). Bethesda tak opisuje swoją nową grę: To idealne połączenie: shooterowy kunszt id Software, mistrzostwo Avalanche Studios w tworzeniu otwartych światów oraz porządna dawka walki między rozpędzonymi pojazdami. Od mokradeł i dżungli pełnych czyhających wśród gęstej roślinności wrogów, po rozległe pustynie, gdzie przejeżdżający samochód prędzej zrobi z ciebie miazgę niż zaoferuje podwózkę, świat RAGE 2 to bezlitosne miejsce.

Rage 2 to kontynuacja gry id Software z 2010 roku, która zebrała dość mieszane opinie

Głównym bohaterem Rage jest niejaki Walker, ostatni strażnik Vinelandu walczącego o przetrwanie w dystopijnej przyszłości, ale gangi i mutanty nie będą jedynymi wrogami, z którymi przyjdzie mu się zmierzyć. W grze ponownie pojawi się Władza i  dowodzony przez generała Crossa reżim znowu spróbuje dopaść garstkę pozostałych przy życiu mieszkańców Ark. Jeśli zaś chodzi o arsenał, to poza tradycyjnymi zabawkami, które można udoskonalać, strażnicy Vinelandu potrafią posługiwać się specjalnymi nanotrytowymi umiejętnościami. Te pozwolą Walkerowi choćby na miażdżenie przeciwników druzgocącym atakiem z powietrza, jak i odrzucanie ich pchnięciem śmiercionośnej energii. Strażnik może także wpływać swoimi nanotrytami na broń, powodując przester pozwalający przekroczyć jej mechaniczne ograniczenia (broń zadaje więcej obrażeń i zyskuje nowe możliwości, przeciwnicy upuszczają lepsze łupy, a zdrowie Walkera zaczyna się regenerować), a w trakcie walki istotne będzie łączenie tych umiejętności ze sobą. Niestety na Rage przyjdzie nam poczekać do wiosny przyszłego roku, a więcej szczegółów i  materiały z rozgrywki poznamy w czasie E3 na konferencji Bethesdy, w poniedziałek 11 czerwca o 3:30 nad ranem. Transmisja na żywo dostępna będzie na Twitchu, YouTubie, Twitterze, Facebooku oraz na stronie Bethesda.net.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Rage 2 - pierwsze szczegóły i zwiastun z rozgrywki

 0