Jakie platformy społecznościowe są popularne w Polsce? Czy Polacy nadal chętnie korzystają z Messengera, a może dedykowanego głównie graczom komunikatora Discord? Odpowiedzi na to pytanie udziela badanie firmy Mediapanel.
Polscy internauci nadal wybierają Messengera
Zgodnie z badaniem Mediapanel (via Wirtualne Media) w listopadzie 2024 roku najwięcej użytkowników z Polski korzystało z Messengera, było ich aż 20,96 mln użytkowników, co daje 70,57% internautów z naszego kraju. Na Messengerze spędziliśmy średnio po 7 godzin, 18 minut i 16 sekund. Drugi w rankingu wypada WhatsApp, z którego usług skorzystało 17,56 miliona osób, poświęcając na niego 3 godziny, 20 minut i 12 sekund.
Facebook Messenger był najczęściej używanym komunikatorem internetowym w Polsce.
Zdjęcie: Mediapanel (via Wirtualne Media)
Podium zamykają komunikatory Google wliczając do tego Google Meet - korzystało z nich 14,68 mln użytkowników, 1 godzinę, 25 minut i 59 sekund średniego czasu korzystania. Dalej są aplikacje Microsoftu w tym Teams - 2,89 mln użytkowników i 49 minut oraz 46 sekund czasu korzystania.
Czwarta lokata przypadła komunikatorowi Discord kojarzonemu przede wszystkim z grami, którego używało w listopadzie 4,45 mln internautów, spędzając średnio po 2 godziny, 13 minut i 54 sekundy.
Facebook Messenger zyskał 370,2 miliona odbiorców (+1,8%), z kolei komunikatory Google straciły 691,9 tysięcy użytkowników (-4,5%).
Jak widać, chociaż na świecie ludzie często sięgają po WhatsApp w Polsce Messenger jest dalej niepokonany i najczęściej wybieranym narzędziem do komunikacji.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Ranking komunikatorów internetowych w Polsce. Pierwsze miejsce Cię pewnie nie zaskoczy