Phil Schiller – szef marketingu w Apple, w rozmowie z The Independent przyznał, że nowe MacBooki Pro cieszą się rekordowym zainteresowaniem. Już w tym momencie klienci złożyli najwięcej zamówień online w historii MacBooków Pro.
Nowe MacBooki Pro zostały zaprezentowane 27 października. W ofercie Apple pojawiły się dwa modele z ekranami o przekątnej 13 i 15 cali. Od poprzedników wyróżnia jest przede wszystkim dotykowa belka, umieszczona nad klawiaturą. Oprócz tego mają złącza USB Typu-C, które zastępują wyjścia wideo oraz port ładowania i pozbawione zostały klawisza Esc. Nie wszystkie te nowości spotkały się z entuzjazmem użytkowników laptopów z nadgryzionym jabłkiem w logo.
Okazuje się jednak, że strategia Apple mogła okazać się słuszna. Phil Schiller – szef marketingu w Apple, w jednym z ostatnich wywiadów przyznał, że nowa seria laptopów dla profesjonalistów spotkała się z rekordowym zainteresowaniem. Firma z Cupertino odnotowała rekordową liczbę przedpremierowych zamówień na MacBooki Pro. Żadna wcześniejsza generacja nie może pochwalić się podobnym wynikiem.
- Jesteśmy dumni z tego, że nasze sklepy online jak na razie mają najwięcej zamówień w historii MacBooków Pro. Jest więcej wielu ludzi, którzy są równie podekscytowani, jak my – powiedział Schiller. Szef marketingu Apple przyznał także, że fala krytyki w kierunku MacBooków Pro była dla niego małym zaskoczeniem, ale to normalne w przypadku wielu nowych produktów firmy.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Rekordowa liczba zamówień na nowe MacBooki Pro