Wraz z najnowszą aktualizacją, Microsoft poszerzył funkcjonalność platformy Universal Windows Platform (UWP) o długo oczekiwane możliwości. Z gier zakupionych przez sklepik Windows został usunięty limit 60 kl./s, a ponadto dodano wsparcie dla technik dynamicznej synchronizacji obydwu producentów: Nvidia G-Sync oraz AMD FreeSync.
Dotychczas wszystkie tytuły dostępne poprzez Windows Store mogły pracować maksymalnie w 60 klatkach
Dotychczas wszystkie tytuły dostępne poprzez Windows Store mogły pracować maksymalnie w 60 klatkach, czego powodem było wymuszenie synchronizacji pionowej (V-Sync). Teraz wspomniana blokada odchodzi w niepamięć, co zapewne ucieszy miłośników takich pozycji jak Killer Instinct, Forza Motorsport 6: Apex bądź Quantum Break, których zakup z innego źródła jest literalnie niemożliwy. Koncern z Redmond chwali się również pełną obsługą technik Nvidia G-Sync oraz AMD FreeSync - posiadacze topowych monitorów mogą finalnie wykorzystać pełnię ich potencjału, bowiem wcześniej skazani byli na szereg problemów jak nieoczekiwane przycięcia, artefakty, a nawet brak możliwości uruchomienia danej gry.
Nowe funkcje wchodzą w życie z dniem dzisiejszym. W chwili, gdy piszę te słowa, platforma UWP powinna już być zaktualizowana.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Rewolucja w sklepiku Microsoftu: G-Sync, FreeSync, odblokowany fps