Reżyser i scenarzysta oryginalnej Mafii nie oczekuje zbyt wiele po remake'u

Reżyser i scenarzysta oryginalnej Mafii nie oczekuje zbyt wiele po remake'u

Daniel Vávra, reżyser i scenarzysta oryginalnej Mafii, postanowił za pośrednictwem Twittera skomentować zapowiedź odświeżonej wersji gry. W ciągu ostatniego miesiąca widzieliśmy kilka przecieków dotyczących tej produkcji, a w końcu 2K Games oficjalnie ogłosiło remaster serii Mafia jako Mafia Trilogy. Seria jest opracowywana przez Hangar 13, twórcę gry Mafia III i obejmuje pełny remake Mafii z 2002 roku, podczas gdy Mafia II jest remasterowana na konsole obecnej generacji. Więcej informacji o trylogii zostanie udostępnionych juzjutro - 19 maja. Zrzuty ekranowe, które pokazano zarówno dla Mafii, jak i Mafii II, były dość imponujące, a opinia społeczności o pełnym remake'u oryginalnej gry została dobrze przyjęta. Pod wrażeniem nie jest jednak oryginalny scenarzysta i reżyser gry.

Powodem takiej niechęci do wznowienia oryginalnej Mafii może być fakt, że Daniel Vávra nie ceni zbyt wysoko studia odpowiedzialnego za Mafię III, a może konflikt z dawnym wydawcą i to, że nikt go nie zapytał o chęć uczestnictwa w projekcie.

Po licznych pytaniach dotyczących jego zaangażowania w remake, współzałożyciel Warhorse Studios i twórca Kingdom Come Deliverance, powiedział za pośrednictwem Twittera, że nie ma nic wspólnego z tytułem, i dodał, że nie spodziewa się po nim zbyt wiele. "Ponieważ wszyscy pytają mnie o to przez cały dzień - nie pracowałem nad tym. Nie spodziewam się po tym zbyt wiele" - napisał Vávra. "Nikt mi nic o tym nie powiedział. Nic o tym nie wiem. Nikt mi za to nie zapłacił. Moje zaangażowanie wynosi 0. Ja tylko napisałem i wyreżyserowałem oryginał". Zapytany, dlaczego nie oczekuje zbyt wiele po remake'u, Vávra uciął "po prostu nie". 

Niestety Vávra nie wyjaśnił, dlaczego jego oczekiwania są tak niskie. W kolejnym tweecie oryginalny scenarzysta Mafii porównał swój tytuł do Mafii II, mówiąc, że jego gra miała znacznie lepszą sztuczną inteligencję, kiedy ukazała się w 2002 roku. "Spróbuj przejśc poziomy z dwójki dwa razy z rzędu. W 90% przypadków wszystko jest takie samo. W jedynce każda strzelana jest inna i nieliniowa. Możesz grać w chowanego z wrogami na lotnisku. Oczywiście odradzają się podczas niektórych wyzwalaczy, ale potem działają głównie niezależnie". Powodem takiej niechęci do wznowienia oryginalnej Mafii może być fakt, że Daniel Vávra nie ceni zbyt wysoko studia odpowiedzialnego za Mafię III, a może konflikt z dawnym wydawcą i to, że nikt go nie zapytał o chęć uczestnictwa w projekcie.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Reżyser i scenarzysta oryginalnej Mafii nie oczekuje zbyt wiele po remake'u

 0