Running With Scissors, autorzy Postala wolą piractwo od sklepów z kluczami do gier

Running With Scissors, autorzy Postala wolą piractwo od sklepów z kluczami do gier

Keyshopy wzbudzają kontrowersje nie od dziś. Wystarczy przypomnieć, że G2A kilka lat temu oskarżono o rzekome oszustwa. Wśród grona przeciwników sklepów z kluczami do gier są także twórcy Postala.

Twórcy Postala wolą piractwo od sklepów sprzedających klucze do gier

Amerykańskie studio deweloperskie Running with Scissors, które na koncie ma jedną z najbardziej brutalnych i kontrowersyjnych serii gier apeluje, by jeżeli to już konieczne piracić ich produkcje, zamiast kupować w keyshopach. Teraz ponowili ten apel, pisząc na Twitterze, że "Najważniejsze witryny odsprzedające klucze szkodzą niezależnym deweloperom, takim jak oni". Dlatego firma woli piractwo od sklepów z kluczami do gier. "Nielegalnie zdobyte klucze są źródłem pieniędzy dla oszustów, a w niektórych przypadkach mogą nawet dotknąć klientów". Jak zaznaczono, istnieje sporo innych metod zdobycia gier, a piractwo to jedna z nich.

Running with Scissors przyznało, że woli piractwo od popularnych keyshopów.

W tweecie na pierwszym miejscu zaprezentowano loga Steam, GOG, czy strony internetowej Running with Scissors, na końcu są pirackie portale. Running With Scissors uważa, że mniejsi autorzy, nie giganci nie będą w stanie przygotować następnych tytułów jeśli nie otrzymają wsparcia finansowego na odpowiednim poziomie. We wpisie z początku czerwca studio przypomniało, że wielu graczy kupujących gry z serii Postal zaczynało od wersji pirackich, a dopiero potem decydowało się na zakup legalnej kopii. Kupowanie gier u legalnych, sprawdzonych źródeł takich jak Steam GOG czy Epic Games Store w przypadku PC oraz Xbox Store i PlayStation Store na konsolach jest lepszą i polecaną opcją.

Keyshopy są legalne?

Nie jest tajemnicą, że istnieją deweloperzy pragnący zakazać sprzedaży gier przez keyshopy. Same sklepy odbijają piłeczkę i twierdzą, że są legalne działającymi podmiotami, a zakup kluczy na ich platformie nie będzie stanowił prawnych kłopotów dla klientów. Keyshopy to w rzeczywistości pośrednicy, którzy udostępniają miejsce sprzedawcom kluczy do gier. Mimo różnych zabezpieczeń, konieczności weryfikacji może zdarzyć się, że kupimy produkt, który zostanie usunięta ze Steam czy innej platformy, bo przykładowo klucz pochodzi z kradzieży. Zgadzacie się ze Running with Scissors, że sklepy z kluczami niszczą rynek?

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Running With Scissors, autorzy Postala wolą piractwo od sklepów z kluczami do gier

 0