Wraz z rosnącymi rozmiarami i złożonością gier mobilnych, pobieranie ich ze sklepu z aplikacjami staje się coraz większym wyzwaniem. Coraz bardziej zaawansowana grafika także wymaga wysokiej wydajności, co na urządzeniach z Androidem często jest loterią. Samsung postanowił rozwiązać te problemy, przygotowując platformę do mobilnego cloud gamingu.
Pierwsze testy platformy odbyły się w ubiegłym roku, kiedy Samsung uruchomił program beta w wybranych regionach za pośrednictwem aplikacji Gaming Hub. Teraz firma ogłosiła, że usługa wychodzi z fazy beta i jest gotowa do komercjalizacji. Platforma właśnie zaczyna być wdrażana na szeroką skalę w Ameryce Północnej.
Dzięki streamingowi specyfikacja telefonu, od procesora po pamięć, nie stanowi już bariery dla gier o wyższych wymaganiach
Osoby, które już korzystały z funkcji Instant Plays w aplikacji Gaming Hub, mają już pewne pojęcie, jak działa nowa usługa Samsung Cloud Gaming. Główna różnica polega na tym, że Instant Plays oferuje krótkie mini-gry, podczas gdy nowa platforma pozwala grać natychmiast w pełnoprawne gry natywne dla Androida (jak Call of Duty Mobile, czy PUBG), bez konieczności ich pobierania.
Dzięki streamingowi specyfikacja telefonu, od procesora po pamięć, nie stanowi już bariery dla gier o wyższych wymaganiach. Trzeba jednak mieć stabilne i mocne połączenie internetowe. Znamy to już ze stacjonarnych platform i usług w stylu Cloud Gaming od Microsoftu, ale dobrze, że na tym polu rośnie konkurencja.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Samsung lada dzień ruszy z nową usługą. Będzie rywalizować z Nvidią i Microsoftem