Sandisk Corporation zaprezentował swój nowy branding korporacyjny i kierunek kreatywny, sygnalizując tym samym, ponowny debiut firmy jako samodzielnego producenta pamięci, planowany na początek 2025 roku.
Zdefiniowany przez motto „Mindset of Motion”, nowy, kreatywny kierunek Sandisk reprezentuje filozofię przyszłości, poprzez tworzenie ścieżek i możliwości dla ludzi, aby mogli oni podążać nimi bez ograniczeń. Znak Sandisk reprezentuje mobilność oraz wszechstronność, które umożliwiają płynne i łatwe przechowywanie oraz wykorzystywanie danych.
Sandisk Corporation zaprezentował swój nowy branding korporacyjny i kierunek kreatywny.
„Umożliwienie ludziom doświadczenia i wykorzystania potencjału ich danych i pójścia naprzód w urzeczywistnianiu aspiracji jest najważniejszym elementem tego, co robimy i dlatego stworzyliśmy znak, który ucieleśnia ducha tego myślenia” – powiedział Joel Davis, wiceprezes ds. kreatywnych w firmie Sandisk.
Czyste linie i minimalistyczny design logo odzwierciedlają szybkość i wydajność technologii flash.
Otwarta litera D łączy się ze świeżą literą S, symbolizując współpracę i partnerstwo, kształtując przyszłość technologii.
Dzięki pionowym i poziomym wariantom, znak ten nie poddaje się ograniczeniom.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Sandisk prezentuje nowy branding korporacyjny, definiowany jako „Mindset of Motion”