Santander zaprezentował nowości w swojej aplikacji mobilnej. Mają one ułatwić korzystanie z bankowości, a będzie to możliwe między innymi dzięki samodzielnemu ustalaniu limitów przelewów czy opcji BLIK przed zalogowaniem do aplikacji.
Santander mobile pozwoli na samodzielne ustawienie limitu przelewu, bez konieczności logowania się do bankowości internetowej przez przeglądarkę. Wystarczy kliknąć w limity przelewów, aby zobaczyć maksymalną dozwoloną kwotę płatności i wpisać taką, która nam pasuje.
Inne nowości w aplikacji banku Santander
Oprócz tego bank dodał zlecenia stałe dla klientów indywidualnych i MŚP. Można je teraz zakładać, edytować oraz usuwać bezpośrednio w aplikacji – w zakładce „Zaplanowane płatności”. To działa zarówno dla przelewów na rachunki obce, jak i na własne. Wystarczy wybrać opcję „Zlecenia Stałe”, wpisz szczegóły płatności – i gotowe. Koniec z każdorazowym wprowadzaniem tych samych danych.

Nowością jest też opcja oznaczania zaufanych odbiorców. Dzięki niej, przy przelewach do wybranych odbiorców krajowych da radę pominąć autoryzację. Santander mobile ułatwi życie osobom, które wykonują transakcje BLIK. Popularna usługa jest dostępna przed logowaniem do aplikacji – automatycznie, bez konieczności włączania go w ustawieniach.
Ulepszony interfejs i częściowy dostęp do apki w trakcie przerwy serwisowej
Santander poprawił nieco interfejs aplikacji. Dotychczasowy Smart został zastąpiony klasyczną wersją aplikacji, która oferuje pełnię funkcjonalności. Zyskujemy dzięki temu m.in. dostęp do Santander w podróży, Asystenta finansów, Subskrypcji czy opcji Wsparcia rodziców.
Od zeszłego roku bank zapewnia częściowy dostęp do swojej aplikacji podczas przerw, a teraz zostało to rozszerzone o przeglądanie historii transakcji. Dzięki temu zobaczymy stan konta i historię transakcji sprzed przerwy oraz listę zakupionych biletów lub parkingów.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Korzystasz z Santander? Mają dla Ciebie nowości w aplikacji