Sennheiser sprzedał swój dział produktów konsumenckich

Sennheiser sprzedał swój dział produktów konsumenckich

Sennheiser to firma, której nie trzeba przedstawiać miłośnikom dobrej jakości dźwięku, gdyż ten niemiecki producent działa na rynku od przeszło 75 lat i specjalizuje się w wysokiej jakości słuchawkach czy mikrofonach. Ostatnimi czasy w przedsiębiorstwie nie dzieje się jednak najlepiej, dlatego też zdecydowało się ono sprzedać swój działu elektroniki konsumenckiej, na który składają się właśnie świetne słuchawki. Sennheiser podpisał ze szwajcarską firmą Sonova umowę opiewającą na 200 milionów euro, dzięki czemu stała się ona nowym właścicielem wspomnianego działu elektroniki konsumenckiej niemieckiego producenta. 

Sennheiser podpisał ze szwajcarską firmą Sonova umowę opiewającą na 200 milionów euro...

Sennheiser zaczął szukać kupców dla swojego działu elektroniki użytkowej w lutym z powodu presji konkurencyjnej i co się z tym wiąże, nie najlepszych wyników finansowych. Jak wskazał The Verge, Sennheiser odnotował rekordową sprzedaż w 2019 roku, ale z powodu malejących marż, a tym samym i zysków firma nadal traciła pieniądze na swoim dziale elektroniki użytkowej. Sonova to zaś szwajcarska firma najbardziej znana z medycznych produktów audio, takich jak aparaty słuchowe. W oświadczeniu Andreas i Daniel Sennheiser wyjaśnili, że skoncentrują się na profesjonalnym sprzęcie audio, usługach cyfrowych i komunikacji biznesowej. W międzyczasie Sonova będzie dodawać do swojej oferty słuchawki, soundbary i inne produkty audio.

We wspólnym oświadczeniu współzarządzających Sennheisera, bracia Andreas i Daniel Sennheiser stwierdzili, że ​​„nie mogli prosić o lepszego partnera. Partnera, który nie tylko podziela naszą pasję do audio i przywiązanie do najwyższej jakości produktów, ale także bardzo podobne wartości korporacyjne. To doskonała podstawa pomyślnej wspólnej przyszłości”. Sonova zapewniła zaś, że ​​będzie nadal sprzedawać produkty pod marką Sennheiser. „Połączenie naszej wiedzy audiologicznej z know-how firmy Sennheiser w zakresie dostarczania dźwięku, ich świetnej reputacji, a także wysokiej jakości produktów pozwoli nam poszerzyć naszą ofertę i stworzyć ważne punkty kontaktu z konsumentami na wcześniejszym etapie ich podróży słuchowej” - powiedział dyrektor generalny Sonova, Arnd Kaldowski. Umowa wciąż musi być zatwierdzona przez odpowiednie urzędy, ale oczekuje się jej finalizacji w drugiej połowie roku. 

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Sennheiser sprzedał swój dział produktów konsumenckich

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł