SkyShowtime jest kolejną platformą streamingową decydującą się na wprowadzenie abonamentu z reklamami. W Polsce będzie on także dostępny o 5 złotych taniej względem podstawowego planu. Nie zostanie pozbawiony żadnych materiałów i zaoferuje to samo co zwykły abonament, ale filmy, seriale oraz programy będą przerywać reklamy.
SkyShowtime udostępni nową opcję subskrypcji 23 kwietnia w przeszło 20 krajach w tym w Polsce. Różnić ma się tym, że zostanie wyposażony w pakiety reklamowe, co jest efektem mniejszej ceny. W kraju zapłacimy za niego 19,99 złotych, przypomnijmy, iż Standard Plus kosztuje 24,99 zł i to nie ulegnie zmianie. Nowy plan z reklamami zostanie wprowadzony w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech.
SkyShowtime od 23 kwietnia wprowadzi subskrypcję z reklamami, która w Polsce będzie kosztować 19,99 PLN.
Podstawowy abonament można wykupić na pół roku za 99,50 PLN albo na rok i wówczas zapłacimy 198,99 złotych. Wtedy miesięczny koszt wynosi gdzieś 16 zł. O dziwo subskrypcja z reklamami nie musi być skazana na porażkę, bowiem jak pokazał przykład innych platform streamingowych odnosi on sukces.
Taki plan przyciąga osoby, które kosztem oglądania reklam chcą płacić mniej za usługę. Pakiet z treściami reklamowymi pojawiającymi się jak w telewizji podczas oglądania materiałów wprowadził Netflix i Disney+.
SkyShowtime w Polsce zadebiutował w połowie 2023 r. a do stycznia serwis odwiedziło 1,8 mln użytkowników z Polski.
Pokaż / Dodaj komentarze do: SkyShowtime wprowadzi do Polski subskrypcję z reklamami. Znamy cenę pakietu