Tryb sieciowy w Sniper: Ghost Warrior 3 to jeden z bardziej wyczekiwanych elementów przez wielu graczy – w końcu po ponad pół roku czekania mutliplayer ujrzał światło dzienne.
Pamiętacie plany na ciekawe i rozbudowane zmagania sieciowe w Sniper: Ghost Warrior 3? Wszystko wydawało się realne, dopóki nie nadszedł czas premiery i wielkiego rozczarowania – ostatecznie produkcja wypuszczona została bez trybu multiplayer. Jednak po bardzo długim czasie, CI Games nareszcie udostępniło aktualizacje z trybem sieciowym na wszystkich platformach – Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych. Czas przyjrzeć się czy całość była warta czekania. Niestety, jak na razie nie ma żadnego, nawet małego zwiastuna pokazującego rozgrywkę – musimy czekać na zapalonych graczy, którzy sami nagrają i przedstawią gameplay (jak film poniżej) lub oprzeć się jedynie na 'sucho' podanych niżej nowościach.
Tryb sieciowy po wielu miesiącach wyczekiwani nareszcie trafia do Sniper: Ghost Warrior 3
A więc co przyniesie nam multiplayer w Sniper: Ghost Warrior 3? Po pierwsze warto zwrócić uwagę na samą rozgrywkę – poprawionych zostało wiele błędów i dodano wiele usprawnień, przygotowując tym samym mapy do sprawnej potyczki dla wielu graczy. Dodano także możliwość ataku z bliska oraz uregulowano mechanikę celowania. Zmagania sieciowe dostępne będą w 3 trybach – Sharpshooter, Bounty Hunter oraz Team Deathmatch, każdy z lekko odmiennymi możliwościami i zasadami rozgrywki. Gracze spotkają się aż na 6 mapach, w których skład wchodzą 4 podstawowe – Village, Monastery, Wind Tunnel oraz Frozen Lake, a także 2 mapy z DLC – Containers oraz Canyon map. Warto zaznaczyć, że w trybie sieciowym gracze wykorzystają bronie z kampanii oraz używać będą 24 przygotowanych modeli postaci to wszystko dopieszczone zostało kilkoma gadżetami i usprawnieniami. Brzmi ciekawie, dajcie jednak znać, jak wyglądają Wasze wrażenia z testowania multiplayer'a.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Sniper: Ghost Warrior 3 nareszcie z trybem multiplayer