Space Hulk: Deathwing opóźniony - ale tylko symbolicznie

Space Hulk: Deathwing opóźniony - ale tylko symbolicznie

Wydawcy nadchodzącego taktycznego FPSa, Space Hulk: Deathwing, łączącego gotyk z science-fiction, postanowili opóźnić jego premierę. Focus Home Interactive zdecydowało się na ten krok ze względu na chęć wyeliminowania wszystkich bugów wykrytych w czasie zamkniętej bety.

Zamiast 9 grudnia, Deathwing ukaże się 5 dni później. Być może jest to trochę niepokojący sygnał, gdyż już wcześniej gra miała wstępną premierę ustaloną na miesiąc poprzedni. Kiedy mijały dni w listopadzie, a nikt nie opatrzył gry dzienną datą wydania, gracze zaczęli się martwić. Ostatecznie termin wydania przeniesiono na 9 grudnia, ale jak się okazało, to nie koniec turbulentnej drogi Space Hulka do swojej premiery na Steamie.

Podczas beta-testów, które odbyły się pod koniec listopada i na początku grudnia, gracze wykryli szereg błędów i usterek technicznych. Według studia większość z nich została już załatana, w tym: drastycznie zredukowano czasy ładowania, zoptymalizowano wydajność, usprawniono działanie interfejsu i elementów menu, a także dokonano zmian w udźwiękowieniu. Ponadto wychwycono i naprawiono wszystkie poważne bugi, w tym też te prowadzące do zawieszania się gry.

Space Hulk Deathwing opóźniony

Developerzy ze Streum On Studio proszą o cierpliwość i chcą, aby wszyscy mogli cieszyć się na premierę grą w optymalnej formie. Czy tak właśnie będzie? O tym dowiecie się w recenzji, którą powinniśmy dostarczyć wam w dniu premiery, o ile wydawcy wywiążą się ze swoich obietnic dostarczenia kopii recenzenckich przed premierą.

Space Hulk: Deathwing, poza PC, ma także ukazać się na Xbox One oraz PS4. Konsolowa premiera ma odbyć się w pierwszym kwartale 2017 roku.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: Space Hulk: Deathwing opóźniony - ale tylko symbolicznie

 0