Sporo zmian w Mass Effect: Andromeda – patch 1.06

Sporo zmian w Mass Effect: Andromeda – patch 1.06

Mass Effect jest ciągle grą niedoskonałą, jednak studio BioWare uważnie przygląda się opiniom graczy i robi wszystko by ulepszyć swoje dzieło – dowodem na to jest solidna aktualizacja 1.06. 

Nowy patch 1.06 przynosi do świata Mass Effect wiele zmian – przede wszystkim w grze poprawiono wydajność oraz stabilność, twórcy zajęli się również wstawkami przerywnikowymi i lekko je podrasowali. Główną jednak zmianą jest poprawa balansu podczas potyczek w rozgrywce wieloosobowej. Jak donosi BioWare – deweloperzy otrzymali wiele negatywnych opinii na temat wyważenia gameplayu w trybie wieloosobowym. Dlatego też, studio postanowiło się tym zająć i wnieść poprawki do broni i systemu walki. Na pierwszy ogień poszły moce, które okazały się za słabe w dalszych etapach gry. Twórcy postanowili przede wszystkim zwiększyć ich obrażenia tak samo zresztą, jak umiejętności pasywnych. Podniesiono również premie, które gracz otrzymywał, dodając coraz to większą ilość punktów w daną moc. Wzmocnione zostały również kombinacje detonacyjne na poziomach srebrnym oraz złotym.

Do Mass Effect Andromeda zawitał solidny patch zmieniający w dużym stopniu balans oraz system walki w trybie multiplayer.

Szczególną uwagę studio poświęciło broni – jak donosi BioWare, tempo gry ciągnęły w dół zbyt małe obrażenia. Rażący był też fakt braku równowagi pomiędzy poszczególnymi klasami broni – szczególnie w wypadku strzelb i karabinów szturmowych. Postanowiono tym samym zwiększyć obrażenia poszczególnych „pukawek” w celu poprawienia ich skuteczności. Zmniejszono za to moc karabinu snajperskiego Zdobywca. Od teraz nie odstaje już on tak bardzo od reszty broni w grze. Deweloperzy jednak wciąż planują obserwować temat arsenału bojowego i stale go równoważyć. BioWare zdecydowało się również pozmieniać kilka rzeczy we wrogich frakcjach – przykładowo walki z kettami były zdecydowanie za trudne a więc pomniejszono im ilość punktów zdrowia oraz zredukowano obronę. Bandyci natomiast okazali się za słabi – w celu utrudnienia walki z nimi dodano snajperom i hydrom większe możliwości spychania graczy za osłony. Szczegółową listę zmian znajdziecie w oficjalnym wpisie producenta na temat tej aktualizacji.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Sporo zmian w Mass Effect: Andromeda – patch 1.06

 0