Twórcy najbardziej wspieranej w historii crowdfundingu gry Star Citizen właśnie ogłosili przejście z silniku CryEngine na Amazon Lumberyard.
Najnowsza wersja gry, mająca oznaczenie Alpha 2.6 korzysta już z silniku Lumberyard, który nomen-omen jest przerobioną wersją CryEngine'u, dlatego też przejście z jednej technologii na drugą było wyjątkowo łatwo. Tym samym Star Citizen otrzyma dostęp do zintegrowanych usług przetwarzania danych w chmurze za pomocą Amazon Web Services, a także zintegruje się z Twitchem, co ułatwi transmitowanie rozgrywki.
Jak się okazuje, decyzja nie była wcale spontaniczna ani reakcją na niedawne problemy finansowe Cryteka, gdyż Cloud Imperium współpracowało z Amazon już od ponad roku. Z drugiej zaś strony, gdyby coś się przydarzyło niemieckiej firmie, wtedy przyszłość projektu jest całkowicie zabezpieczona.
Najnowsza wersja gry zawiera moduł Star Marine, czyli tryb FPS z dwoma trybami multiplayer - deathmatchem oraz przejmowaniem punktów kontrolnych na mapie. Oprócz tego, developerzy usprawnili animacje w widoku FPP oraz pracę kamer w trybie TPP.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Star Citizen zmienia silnik z CryEngine na Amazon Lumberyard