NVIDIA ogłosiła, że Star Wars Outlaws skorzysta z DLSS, ray tracingu i Reflex. Warto wspomnieć, że grę po premierze odpalimy za pośrednictwem platformy streamingowej GeForce Now.
W nadchodzącym tygodniu odbędzie się wydarzenie DC (Game Developers Conference), na której nie zabraknie NVIDII oraz innych przedstawicieli branży technologicznej. W związku z tym producent kart graficznych ogłosił, iż Star Wars Outlaws będzie wspierać technologie NVIDII w postaci DLSS 3, ray-tracingu oraz Reflex. Technologia NVIDIA Reflex ma za zadanie zmniejszyć opóźnienia, a DLSS 3 poprawić wydajność tytułu bez utraty jakości i rozdzielczości.
Star Wars Outlaws dostanie wsparcie NVIDIA DLSS 3, ray tracingu i NVIDIA Reflex.
Pełne wsparcie dla przytoczonych rozwiązań oznacza, że Star Wars Outlaws dołącza do 500 gier, które obsługują DLSS oraz ray tracing. Opcja skorzystania z Super Resolution i Frame Generation z pewnością poprawi działanie produkcji. Jednocześnie zapowiedziano, że Black Myth: Wukong będzie obsługiwał DLSS 3.5 oraz ray tracing.
Warto przypomnieć, że ray tracing zostanie wprowadzony do Diablo 4 26 marca.
Star Wars Outlaws to gra z otwartym światem, za której powstanie odpowiada Ubisoft Massive. Świat pełen będzie różnorodnych lokacji, do których otrzymamy nieograniczony dostęp. Dostaniemy lokacje znane zarówno z Gwiezdnych wojen jak i zupełnie nowe.
Główną bohaterką Star Wars Outlaws jest złodziejka Kay Vess mająca kontakty w świecie przestępczym. Vess posiada sporo długów i właśnie z nimi wiąże się cała opowieść, której akcję umieszczono pomiędzy Gwiezdne wojny: Część V Imperium kontratakuje a Gwiezdne wojny: Część VI Powrót Jedi.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Star Wars Outlaws będzie wspierał NVIDIA DLSS, ray tracing i NVIDIA Reflex