Steam ukraca proceder koloryzowania materiałów promocyjnych gier

Steam ukraca proceder koloryzowania materiałów promocyjnych gier

"Bullshot" to angielskie, branżowe określenie zrzutów ekranu z gier komputerowych, które przedstawiają dany produkt w lepszym świetle, nie reprezentując przy tym finalnej wersji w ogóle. Valve właśnie zmienił politykę względem umieszczania materiałów promocyjnych na Steam i kategorycznie zabrania tego typu screenshotów.


Tzw. bullshot z gry Watch_Dogs

Valve nakreśliło bardzo konkretne wytyczne, zabraniające używania grafik koncepcyjnych, prerenderowanych ramek z wstawek przerywnikowych, a także zdjęć używających informacji marketingowych czy też branżowych nagród. W skrócie oznacza to, że od teraz akceptowalne są tylko i wyłącznie ujęcia pokazujące właściwy gameplay.

Korporacja Gabe'a Newella nie poprzestała na słowach i sama dała dobry przykład, robiąc czystkę na stronie gry Dota 2, której są twórcami i wydawcami.

Można dywagować, że katalizatorem dla tej reakcji Valve jest fiasko No Man's Sky, przeciwko któremu obecnie toczy się sprawa sądowa dotycząca wprowadzającej w błąd kampanii marketingowej gry.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: Steam ukraca proceder koloryzowania materiałów promocyjnych gier

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł