Sylwia Adamczyk objęła stanowisko Direct & Indirect Sales Director w Xerox Polska

Sylwia Adamczyk objęła stanowisko Direct & Indirect Sales Director w Xerox Polska

Do zespołu Xerox Polska dołączyła Sylwia Adamczyk, która objęła stanowisko Direct & Indirect Sales Director. Sylwia będzie odpowiedzialna za sprzedaż bezpośrednią - prowadząc dział dużych projektów oraz sprzedaż dedykowaną do kanału partnerskiego. Sylwia Adamczyk zdobywała niezbędne doświadczenie w sprzedaży przez ostatnie 20 lat: ponad 9 lat na rynku poligraficznym w firmach: Canon Polska, Grafikus Systemy Graficzne, Follak, łącznie 9 lat na rynku drukarek biurowych w: OKI Systems Polska, SHARP Electronic CEE. Wiedza zdobyta przez lata na różnych stanowiskach sprzedażowych, podczas wspinaczki po szczeblach kariery będzie wykorzystywana w Xerox Polska w obszarze budowania strategii sprzedaży na wymienionych dwóch płaszczyznach.

Do zespołu Xerox Polska dołączyła Sylwia Adamczyk, która objęła stanowisko Direct & Indirect Sales Director. Sylwia będzie odpowiedzialna za sprzedaż bezpośrednią - prowadząc dział dużych projektów oraz sprzedaż dedykowaną do kanału partnerskiego.

Sylwia Adamczyk objęła stanowisko Direct & Indirect Sales Director w Xerox Polska

Jak twierdzi Sylwia Adamczyk "Zarządzanie zespołem mam we krwi, a największą zaletą jest to, że potrafię silnie zmotywować zespół i wskazać mu niestandardowe rozwiązania umożliwiające osiągnięcie celu. Szacunek dla ludzi i umiejętność słuchania, jaką posiadam traktuję jako podstawę dobrej komunikacji. Cieszę się niezmiernie, że jestem na pokładzie firmy, którą zawsze postrzegałam jako innowacyjną i nastawioną na klienta końcowego. Zadania przede mną postawione są arcy ciekawym i emocjonującym wyzwaniem, szczególnie w dobie transformacji organizacji. Przekonana jestem, że wspólnie z całym zespołem sprzedażowym Xerox Polska zdobędziemy pozycję lidera firm drukujących na rynku".

Xerox Corporation - amerykański koncern, jeden z największych na świecie dostawców cyfrowych drukarek oraz usług outsourcingu druku, zarządzania dokumentami i procesami back office. Wraz ze spółką Fuji Xerox przeznacza rocznie ok. 1,5 mld USD na badania i rozwój. Przedsiębiorstwo założono w 1906 roku jako Haloid Photographic Company, od 1958 Haloid Xerox Company, z kolei pod obecną nazwą jest znane od 1961 roku.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Sylwia Adamczyk objęła stanowisko Direct & Indirect Sales Director w Xerox Polska

 0