Meta chce dodać reklamy do aplikacji Threads. Obecnie trwają już testy z ograniczoną liczbą reklamodawców. Treści reklamowe w Threads zobaczą na razie tylko osoby ze Stanów Zjednoczonych oraz Japonii.
Threads to alternatywa dla platformy X, która do tej pory była wolna od reklam. Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy. Szef Instagrama ogłosił, że Meta zaczyna małe testy reklam w aplikacji Threads. Z wpisu dowiadujemy się, że jak na razie tylko garstka marek będzie udostępniać swoje treści reklamowe w Threads.
Firma zamierza bacznie przyglądać się testom zanim podjęta zostanie decyzja o rozszerzeniu wyświetlania treści reklamowych.
Testy przeprowadzane są tylko w dwóch krajach - USA oraz Japonii. Szef Instagrama pisze, że Meta doskonale wie, iż w związku z reklamami na Threads pojawi się wiele opinii. Firma zamierza bacznie przyglądać się testom zanim podjęta zostanie decyzja o rozszerzeniu wyświetlania treści reklamowych.
Meta wykorzysta działającą infrastrukturę
Meta poinformowała też, że marki mogą rozszerzyć swoje istniejące już kampanie reklamowe Meta o aplikację Threads. Wskazuje to na użycie istniejącej infrastruktury. Reklamy w Threads będą wyświetlane w formie postów pomiędzy standardowymi treściami podsuwanymi przez algorytm. Nie wiadomo jednak, na kiedy Meta planuje zakończenie testów i rozpoczęcia wyświetlania reklam w innych krajach.
Dodanie reklam do kolejnej aplikacji z pewnością przyniesie firmie niemałe zyski. Początkowo wprowadzenie tego rodzaju treści byłoby dość ryzykowne z uwagi na dopiero rosnącą bazę użytkowników, których reklamy mogłyby zniechęcić. Teraz, kiedy sytuacja Threads już się ustabilizowała dodanie reklam jest już znacznie bezpieczniejsze.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Użytkownicy zaczną narzekać na Threads. Wszyscy wiemy, dlaczego