TikTok, platforma zaczynająca od udostępniania krótkich filmików obecnie prowadzi testy materiałów z dłuższym limitem czasowym. Aktualnie wynosi on 10 minut.
TikTok testuje w wybranych regionach na ograniczonej grupie użytkowników 15-minutowe filmy, aczkolwiek platforma odmówiła podania konkretów. Zwiększony limit z 10 do 15 minut jako pierwszy zauważył Matt Navarra, który zamieścił zrzut ekranu z komunikatem wyświetlanym użytkownikom mającym dostęp do nowej opcji. W tym przypadku dłuższe treści da radę wrzucać nie tylko w aplikacji mobilnej, ale też wersji desktopowej. Cóż takie rozwiązanie ma plusy dla konkretnych twórców.
TikTok testuje w wybranych regionach na ograniczonej grupie użytkowników filmy trwające maksymalnie 15 minut.
Zwiększona długość filmu zapewni autorom materiałów jeszcze więcej elastyczności podczas udostępniania przepisów kulinarnych, poradników kosmetycznych czy treści edukacyjnych. Zmiana ta sprawia, że TikTok wchodzi w jeszcze większą konfrontację z YouTube. TikTok pewnie chce przyciągnąć do siebie twórców dłuższych materiałów, którzy publikują swoje treści w serwisie Google.
W przeszłości TikTok był postrzegany jako platforma dla krótkich treści, podczas gdy YouTube był postrzegany jako miejsce na długie filmy. W ciągu ostatnich kilku lat granice między obiema platformami zatarły się, ponieważ TikTok obsługuje dłuższe filmy, a YouTube – krótsze klipy w formie Shorts.
TikTok początkowo zyskał sławę jako najpopularniejsza platforma do krótkich filmów, ale powoli zaczęła wykorzystywać dłuższe treści. Firma zwiększyła maksymalną długość filmu do 10 minut z trzech minut w lutym 2022 r. Wcześniej limit wynosił 60 sekund, po początkowym zwiększeniu z 15 sekund.
Pokaż / Dodaj komentarze do: TikTok testuje 15-minutowe filmy