TikTok, platforma zaczynająca od udostępniania krótkich filmików obecnie prowadzi testy materiałów z dłuższym limitem czasowym. Aktualnie wynosi on 10 minut.
TikTok testuje w wybranych regionach na ograniczonej grupie użytkowników 15-minutowe filmy, aczkolwiek platforma odmówiła podania konkretów. Zwiększony limit z 10 do 15 minut jako pierwszy zauważył Matt Navarra, który zamieścił zrzut ekranu z komunikatem wyświetlanym użytkownikom mającym dostęp do nowej opcji. W tym przypadku dłuższe treści da radę wrzucać nie tylko w aplikacji mobilnej, ale też wersji desktopowej. Cóż takie rozwiązanie ma plusy dla konkretnych twórców.
TikTok testuje w wybranych regionach na ograniczonej grupie użytkowników filmy trwające maksymalnie 15 minut.
_f78dab7cde.jpg)
Zwiększona długość filmu zapewni autorom materiałów jeszcze więcej elastyczności podczas udostępniania przepisów kulinarnych, poradników kosmetycznych czy treści edukacyjnych. Zmiana ta sprawia, że TikTok wchodzi w jeszcze większą konfrontację z YouTube. TikTok pewnie chce przyciągnąć do siebie twórców dłuższych materiałów, którzy publikują swoje treści w serwisie Google.
W przeszłości TikTok był postrzegany jako platforma dla krótkich treści, podczas gdy YouTube był postrzegany jako miejsce na długie filmy. W ciągu ostatnich kilku lat granice między obiema platformami zatarły się, ponieważ TikTok obsługuje dłuższe filmy, a YouTube – krótsze klipy w formie Shorts.
TikTok początkowo zyskał sławę jako najpopularniejsza platforma do krótkich filmów, ale powoli zaczęła wykorzystywać dłuższe treści. Firma zwiększyła maksymalną długość filmu do 10 minut z trzech minut w lutym 2022 r. Wcześniej limit wynosił 60 sekund, po początkowym zwiększeniu z 15 sekund.

Pokaż / Dodaj komentarze do: TikTok testuje 15-minutowe filmy