CD Projekt RED zaprezentował specjalny tryb Areny do swojej karcianki Gwint, który umożliwia graczom tworzenie bez ograniczeń talii, frakcji, rzadkości czy nawet duplikatów.
Zagranie jednej sesji będzie nas kosztować 150 sztuk złota, a potrwa ona do dziewięciu zwycięstw lub trzech porażek. Potyczka rozpoczyna się od draftu, czyli wyboru jednej z trzech lub czterech (w przypadku lidera) kart, którą następnie umieszczany w posiadanej talii. Całą czynność powtarzamy do momentu uzbierania 26 sztuk kart + dowódcy. W przeciwieństwie do rankedów nie nałożono na nas limitu kart, co oznacza, że możemy posiadać dowolną ilość zarówno tych srebrnych, jak i złotych. Oczywiście za rozegrane bitwy przewidziano nagrody, ale są one uzależnione od osiągniętego rezultatu. Jakby tego było mało, tryb otrzymał nową planszę oraz możliwość budowania własnego ekranu. Jak Wam się podoba zaprezentowany tryb zabawy? Dodaje nieco świeżości do karcianki autorstwa Redów?
CD Projekt RED zaprezentował możliwości nowego trybu Areny do popularnej karcianki Gwint
Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana zadebiutowała w ramach otwartej bety w maju ubiegłego roku i do tej pory doczekała się sporej ilości usprawnień. Oprócz wspomnianego trybu Areny oferuje też klasyczne pojedynki sieciowe czy z botem. W planach studia jest też dodanie kampanii dla pojedynczego gracza, w której poznamy losy nie Geralta, a królowej Rivii. Cała rozgrywka nie będzie jednak przypominać klasycznej produkcji RPG, a turówkę, w której przemieszczamy postacie w rzucie izometrycznym i pakujemy się w tarapaty, często kończące się nawalanką. Jako że mamy do czynienia z produktem free-to-play, nie mogło zabraknąć systemu mikrotransakcji, chociaż w opinii twórców jest on jedynie opcjonalny i nie zmusza nas do pakowania pieniędzy w dodatkowe karty z postaciami.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Tryb Arena do Gwinta zaprezentowany