W czwartek na konsole oraz PC zostanie wydana kooperacyjna gra A Way Out. Tradycyjnie przed wydaniem jej wydaniem autorzy zabrali głos w sprawie najistotniejszych aspektów produkcji.
Przede wszystkim potwierdzili czas, jakiego potrzebujemy by ukończyć wątek fabularny. Wspomniano o około 7-8 godzinach w zależności od tego, czy skupimy się na odkryciu wszystkich elementów lub tylko podstawowych. Natomiast port dedykowany PlayStation Pro oraz Xbox One X otrzyma nieograniczoną liczbę klatek, co jest raczej rzadko spotykane na konsolach, a także wyższą rozdzielczość oraz poprawioną ogólną jakość graficzną. Oczywiście na klasycznych modelach sprzętu liczba wyniesie jedynie 30 FPS z prostego powodu, to produkt działający na podzielonym ekranie. Odniesiono się też do braku wersji na Nintendo Switch. Choć deweloperzy są fanami maszynki Japończyków, to niestety spotkali się z jej ograniczeniami, uniemożliwiającymi implementację kodu.
A Way Out wystarczy na około 7-8 godzin grania oraz nie otrzyma po premierze żadnych DLC
Co istotne studio nie planuje wypuszczać żadnego DLC do gry, gdyż chcą się skupić na nowych projektach. Otrzymamy więc finalny produkt bez większego wsparcia po debiucie. A Way Out zaprojektowano z myślą o kooperacji do maksymalnie dwóch osób. Historia skupia się wokół Vincenta i Leo, którzy postanawiają znaleźć plan wspólnej ucieczki z więzienia. Produkcja cechuje się wieloma elementami rozgrywki od klasycznej nawalanki, po cichą eliminację oponentów, a także pościgach samochodowych. Choć wydawcą jest Eletronic Arts, to stwierdzili oni, iż nie planują zgarnąć ani grosza za sprzedane egzemplarze produktu, pozostawiając środki niezależnemu studiu Hazelight. Dokładną datę premiery przewidziano na 23 marca bieżącego roku.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Twórcy A Way Out odpowiedzieli na pytania dotyczące gry