The Lord of the Rings: Gollum zadebiutował w piątek, lecz otrzymał głównie negatywne recenzje. Gracze twierdzą, że produkcja jest pełna błędów i nie dostarcza odpowiedniej rozrywki.
Deweloper Daedalic Entertainment przeprosił na Twitterze za grę, wyrażając głębokie ubolewanie z powodu niedotrzymania oczekiwań, zarówno własnych, jak i społeczności oddanej tej produkcji. Firma zobowiązała się do ulepszenia gry i podziękowała graczom za ich krytykę, pisząc: „Rozumiemy, że sukces gry zależy od zadowolenia graczy. Naprawdę cenimy sobie wasze opinie i aktywnie słuchamy waszych głosów, czytając Wasze komentarze i analizując przekazaną przez konstruktywną krytykę i sugestie".
Ostatnio zbyt często różni deweloperzy przepraszają za wydawanie gier pełnych błędów.
„Nasz zespół programistów pilnie pracował nad usunięciem błędów i problemów technicznych, których doświadczyło wielu z was. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wam łatki, które pozwolą wam w pełni cieszyć się grą. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie w tym czasie. Będziemy nadal informować na bieżąco o naszych postępach i zapewniać przejrzystą komunikację dotyczącą nadchodzących poprawek i ulepszeń. Wasza pasja i poświęcenie jako graczy były siłą napędową naszej determinacji, aby wszystko naprawić”.
Gracze oczywiście nie szczędzą złośliwości, wytykając nawet popełnienie błędu w nazwie gry. Studio w pierwszej linii podaje nazwę The Lord of Ring: Gollum. "Jak możecie naprawiać błędy, skoro nawet nazwy gry nie możecie napisać poprawnie?" - kpią niektórzy na Twitterze. The Lord of the Rings: Gollum jest sprzedawany na Steamie, a za osobną opłatą można kupić m.in. pakiet emotek za, który daje Gollumowi sześć nowych reakcji, w tym możliwość wypowiedzenia hasła „mój skarb”.
A few words from the " The Lord of the Rings: Gollum™ " team pic.twitter.com/adPamy5EjO
— The Lord of the Rings: Gollum (@GollumGame) May 26, 2023
Pokaż / Dodaj komentarze do: Twórcy Lord of the Rings: Gollum przepraszają za grę