Prince of Persia: The Sands of Time Remake miał zadebiutować w styczniu, ale jeszcze w grudniu Ubisoft opóźnia premierę gry na marzec, choć jak się okazuje również i ten termin nie zostanie dotrzymany. Francuski wydawca ponownie przełożył debiut tym razem na bliżej nieokreślony czas, aczkolwiek odświeżone edycje przygód Księcia powinny trafić do sprzedaży w 2021 roku, o ile znów nie nastąpi nieoczekiwany zwrot akcji. Powodem jest chęć dostarczenia możliwie najlepszego produktu - "Ten dodatkowy czas na rozwój umożliwi naszym zespołom dostarczenie wydania wyglądającego świeżo i pozostającego wiernym oryginałowi" - głosi komunikat firmy. Niewątpliwie rozwinięcie projektu jest koniecznie ze względu na krytykę spływającą na deweloperów po jego prezentacji. Mówiono, że tytuł odstaje poziomem graficznym od dzisiejszych czasów, co Ubisoft bronił obranym stylem.
Premiera Prince of Persia: The Sands of Time Remake została przełożona na bliżej nieokreślony czas.
Another update from Prince of Persia: Sands of Time Remake dev team: pic.twitter.com/O6OOmYXhOD
— Prince of Persia (@princeofpersia) February 5, 2021
Remake będzie zawierał ulepszone efekty wizualne, zaktualizowane sterowanie czy nowy podkład głosowy - w tytułowego bohatera ponownie wcieli się aktor Yuri Lowenthal, który użyczał mu głosu w oryginalne z 2003 roku. Całość funkcjonuje na silniku AnvilNext Engine. Warto zaznaczyć, że The Sands of Time to pierwszy tego typu pełnoprawny remake od zespołów Ubisoft Pune oraz Ubisoft Mumbai. Prince of Persia: The Sands of Time Remake trafi na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Cóż remake to nie jedyna pozycja wyczekiwana przez fanów, którzy najchętniej ujrzeliby pełnoprawne, kolejne przygody Księcia Persji. Historia remake'u umożliwi nam wcielenie się w bohatera, który po szturmie na miasto maharadży wchodzi w posiadanie sztyletu cofającego czas. W obliczu pewnego spisu musimy powstrzymać ogarniający świat chaos, w czym pomoże mu córka maharadży.
Nie jest to pierwszy remake w historii serii. W 2013 roku Ubisoft stworzył dedykowaną platformom mobilnym odświeżoną pierwszą część z 1993 roku, którą stworzono praktycznie od zera na bazie nowego silnika 3D. Normalna gra wyszła jednak w 2010 roku i nie osiągnęła sukcesu na miarę poprzedniczek. Jej akcję umieszczono między Piaskami Czasu a Duszą Wojownika, dzięki czemu uzupełniają kilkuletnią lukę w wydarzeniach z przytoczonych odsłon. Prince of Persia: Zapomniane Piaski funkcjonują na engine napędzającym m.in. PoP i Assassin's Creed z 2008 roku.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Ubisoft ponownie opóźnia premierę Prince of Persia: The Sands of Time Remake