Ubisoft prezentuje skradanie w Assassin's Creed: Shadows. Czuć ducha Splinter Cell

Ubisoft prezentuje skradanie w Assassin's Creed: Shadows. Czuć ducha Splinter Cell

Ubisoft zaprezentował kolejny materiał z Assassin's Creed: Shadows, w którym omówił system skradania. Deweloperzy zaproponują nowe oraz ulepszone mechaniki pozwalające graczom na dyskretne pozbywanie się wrogów.

Skradanie à la Sam Fisher w Assassin's Creed: Shadows

Assassin's Creed: Shadows zaoferuje ulepszony system skradania, który doczekał się poprawek oraz nowych mechanik. Jedną z głównych cech rozgrywki w trybie skradania będzie obserwacja, z której skorzystają zarówno Naoe, jak i Yasuke. Pozwala ona identyfikować oraz oznaczać przeciwników, a także prezentować istotne informacje o przedmiotach czy celach misji.

Ubisoft zaprezentował system skradania Assassin's Creed: Shadows.

Gra umożliwi skrywać się w cieniu, co nieco przypomina serię Splinter Cell, której rozgrywka polega właśnie na chowaniu się w nieoświetlonych miejscach. Zwłaszcza że skorzystamy nie tylko z już zaciemnionych miejsc, ale również sami stworzymy odpowiednie warunki, eliminując źródła światła.

W dodatku Naoe jest w stanie nie tylko kucać, ale też czołgać się i jest to o tyle istotne, ponieważ im niższa pozycja, tym mniejsza szansa, że wróg nas wykryje.

W wybranych lokacjach trzeba będzie zachować szczególną ostrożność ze względu na panele, które skrzypią, gdy się na nich stanie.

Wrócą doskonale znane z pierwszych odsłon podwójne morderstwa, aczkolwiek do aktywacji tego rozwiązania konieczne będzie wybranie sztyletu, a wcześniej odblokowanie umiejętności.

Poza tym klasycznie, Naoe może złapać oponentów i zaciągnąć ich do zarośli, lecz cały proces w tym eliminacja nie będą już automatyczne.

Główna bohaterka nie musi polegać tylko na skradaniu się i cichej eliminacji przeciwników. Dysponuje takim arsenałem jak bomby dymne, dzwonki Shinobi, Kunai i Shuriken.

Wszystkie te rzeczy w jakiś sposób odnoszą się do mechaniki skradania się. Przykładowo dzwonki Shinobi wytwarzają hałas i da radę rzucać nimi w jakieś miejsce, aby odciągnąć uwagę wrogów.

Kunai można używać do zabijania jednym strzałem, aczkolwiek trzeba dobrze wycelować. Shuriken może ogłuszyć wrogów i rozproszyć uwagę otoczenia.

System skradania jest dedykowany Naoe, ale Yasuke ma kilka opcji, żeby uniknąć bezpośredniej konfrontacji.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Ubisoft prezentuje skradanie w Assassin's Creed: Shadows. Czuć ducha Splinter Cell

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł