Ubisoft rozstaje się ze scenarzystą gier z serii Assassin`s Creed

Ubisoft rozstaje się ze scenarzystą gier z serii Assassin`s Creed

Ubisoft rozstał się z głównym scenarzystą odpowiedzialnym za fabuły w Assassin's Creed IV: Black Flag oraz Assassin's Creed: Revelations, który pracował także przy Unity i Origin. Darby McDevitt spędził w Ubisoft Montreal 10 lat, a jego ostatnim projektem był Assassin's Creed: Valhalla, przy którym pełnił funkcję dyrektora narracji. We wpisie na Twitterze ogłoszono, że powodem rezygnacji z dotychczasowej pracy jest chęć poszukiwania przez dewelopera nowych wyzwań. "Dziś jest mój ostatni dzień w Ubisoft Montreal. Po dziesięciu latach działania ze wspaniałymi ludźmi, opracowywania historii i postaci podjąłem decyzję o wyruszeniu w kolejną przygodę" - napisał McDevitt. Nie wiemy, do którego portu dobije twórca ani jaką produkcją zajmie się w najbliższym czasie. Czy musi to być jednak branża gier? Ma on doświadczenie w muzyce oraz filmie więc możliwe, że następny kierunek będzie zgoła odmienny.

Ubisoft rozstał się ze scenarzystą gier z serii Assassin's Creed, który pracował w studiu przez 10 lat.

McDevitt wcześniej pracował jeszcze nad Discovery i Bloodlines z kolei w 2013 roku zdobył nagrodę Canadian Video Game Award za scenariusz do AC IV: Black Flag. Był więc cennym pracownikiem dla Ubisoft Montreal. Assassin's Creed: Valhalla została całkiem nieźle przyjęta przez graczy zbierając w serwisie Metacritic średnią notę 7.5. Wyrozumialsi byli recenzenci i w ich przypadku średnia wynosi 83%. Najnowszy epizod przenosi nas do ery wikingów, a głównym bohaterem jest wojownik assassyn Evior prowadzący swoich ludzi do nieznanej im krainy w poszukiwaniu nowego domu. Ubisoft już pracuje nad nową odsłoną cyklu, która jeśli wierzyć niedawnym informacjom przeniesie nas wprost do Japonii umieszczonej między rokiem 1603 a 1868 w okresie Edo.

Do gry trafi bohaterka imieniem Akako Shiratori nowicjuszka z japońskiego zakonu asasynów i to jej poczynaniami pokierujemy podczas przechodzenia kampanii. Co ciekawe deweloperzy zrezygnują z opcji grania dwiema postaciami, jak to ma miejsce w Assassin's Creed: Syndicate czy Assassin's Creed: Valhalla trzymając się jednej płci. Deweloperzy mają mocno inspirować się mitologią japońską.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Ubisoft rozstaje się ze scenarzystą gier z serii Assassin`s Creed

 0