Ubisoft rozstał się z głównym scenarzystą odpowiedzialnym za fabuły w Assassin's Creed IV: Black Flag oraz Assassin's Creed: Revelations, który pracował także przy Unity i Origin. Darby McDevitt spędził w Ubisoft Montreal 10 lat, a jego ostatnim projektem był Assassin's Creed: Valhalla, przy którym pełnił funkcję dyrektora narracji. We wpisie na Twitterze ogłoszono, że powodem rezygnacji z dotychczasowej pracy jest chęć poszukiwania przez dewelopera nowych wyzwań. "Dziś jest mój ostatni dzień w Ubisoft Montreal. Po dziesięciu latach działania ze wspaniałymi ludźmi, opracowywania historii i postaci podjąłem decyzję o wyruszeniu w kolejną przygodę" - napisał McDevitt. Nie wiemy, do którego portu dobije twórca ani jaką produkcją zajmie się w najbliższym czasie. Czy musi to być jednak branża gier? Ma on doświadczenie w muzyce oraz filmie więc możliwe, że następny kierunek będzie zgoła odmienny.
Ubisoft rozstał się ze scenarzystą gier z serii Assassin's Creed, który pracował w studiu przez 10 lat.
Thank you @DarbyMcDevitt for your immense contribution to the brand. The stories and characters you created will always be cherished by the Assassin's Creed community. May the winds blow in your favor on your next journey! pic.twitter.com/fTWQw7rRN1
— Assassin's Creed (@assassinscreed) March 26, 2021
McDevitt wcześniej pracował jeszcze nad Discovery i Bloodlines z kolei w 2013 roku zdobył nagrodę Canadian Video Game Award za scenariusz do AC IV: Black Flag. Był więc cennym pracownikiem dla Ubisoft Montreal. Assassin's Creed: Valhalla została całkiem nieźle przyjęta przez graczy zbierając w serwisie Metacritic średnią notę 7.5. Wyrozumialsi byli recenzenci i w ich przypadku średnia wynosi 83%. Najnowszy epizod przenosi nas do ery wikingów, a głównym bohaterem jest wojownik assassyn Evior prowadzący swoich ludzi do nieznanej im krainy w poszukiwaniu nowego domu. Ubisoft już pracuje nad nową odsłoną cyklu, która jeśli wierzyć niedawnym informacjom przeniesie nas wprost do Japonii umieszczonej między rokiem 1603 a 1868 w okresie Edo.
Do gry trafi bohaterka imieniem Akako Shiratori nowicjuszka z japońskiego zakonu asasynów i to jej poczynaniami pokierujemy podczas przechodzenia kampanii. Co ciekawe deweloperzy zrezygnują z opcji grania dwiema postaciami, jak to ma miejsce w Assassin's Creed: Syndicate czy Assassin's Creed: Valhalla trzymając się jednej płci. Deweloperzy mają mocno inspirować się mitologią japońską.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Ubisoft rozstaje się ze scenarzystą gier z serii Assassin`s Creed