Unreal Engine 5 - nowa prezentacja silnika. Tak będą wyglądać gry przyszłości?

Unreal Engine 5 - nowa prezentacja silnika. Tak będą wyglądać gry przyszłości?

Studio The Coalition, autorzy serii Gears of War, przygotowało własny pokaz możliwości technologii Unreal Engine 5 o nazwie Alpha Point. Czy kiedyś zobaczymy taką grafikę w grach? Prawdopodobnie tak, ale raczej nieprędko.

Za sprawą krótkiej demonstracji, podzielonej na dwa filmy trwające nieco ponad minutę, możemy zobaczyć grafikę, która - miejmy nadzieję - zawita do gier wideo w przyszłości. Pierwszy materiał pokazuje niesamowite efekty świetlne oraz bogate w szczegóły otoczenie, zaś drugi - niemal  (a może słowo "niemal" jest tu zbędne?) fotorealistyczny model postaci. W sieci znalazła się też pełna prezentacja technologii przygotowana przez The Coalition, trwająca blisko godzinę. Wszystkie materiały powstały z myślą o konferencji Game Developers Conference 2021.

Studio The Coalition, twórcy serii Gears of War, przygotowało prezentację silnika Unreal Engine 5. Zespół wykorzystuje tę technologię w swoich nowych grach.

Poniżej prezentacja oświetlenia:


 

Tutaj demonstracja modelu postaci:


 

Tu natomiast można zobaczyć całą prezentację:


 

The Coalition zaznaczyło, że przygotowana demonstracja nie ma żadnego związku z grami, które studio aktualnie tworzy. Wiadomo natomiast, że zespół korzysta już z Unreal Engine 5. Nie należy się jednak spodziewać, że owoce tych prac zobaczymy w najbliższych miesiącach. To raczej kwestia lat. Opanowanie świeżej technologii i wykorzystanie całego potencjału drzemiącego w konsolach nowej generacji to czasochłonny proces.

The Coalition to studio znane wcześniej jako Zipline Studios, Microsoft Game Studios Vancouver, a także Black Tusk Studios. W przeszłości zajmowało się niemal wyłącznie serią Gears of War. To jemu zawdzięczamy Gears of War: Ultimate Edition, Gears of War 4, Gears 5, a także Gears Tactics.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Unreal Engine 5 - nowa prezentacja silnika. Tak będą wyglądać gry przyszłości?

 0