Wygląda na to, że Samsunga może mieć wkrótce kolejny wizerunkowy problem. W sieci zaczyna się bowiem pojawiać coraz więcej zgłoszeń od użytkowników Galaxy Z Fold 3, którzy żalą się na pękające ekrany ich bardzo drogich smartfonów.
Jakby tego było mało, uszkodzenie ekranów odbywa się bez konkretnej przyczyny i następuje po wygaśnięciu rocznej gwarancji (na szczęście w Europie chronieni jesteśmy dwuletnią gwarancją). Oznacza to, że wielu użytkowników nie jest w stanie z tym nic zrobić.
W sieci zaczyna się pojawiać coraz więcej zgłoszeń od użytkowników Galaxy Z Fold 3, którzy żalą się na pękające ekrany ich bardzo drogich smartfonów.
Na Reddicie użytkownik o imieniu Snoo_23916 podzielił się swoimi doświadczeniami w wątku /r/GalaxyFold. Jak napisał, otworzył ekran, aby pokazać znajomemu swój telefon i usłyszał trzask. Po tym zdarzeniu prawa strona ekranu w ogóle przestała reagować na dotyk. Co więcej, przekonuje on, że telefon był otwierany tylko 2-3 razy w tygodniu przez okres 15 miesięcy, więc nadmierne zużycie nie wydaje się przyczyną problemu.
Inny użytkownik o nicku Mizderrung również podzielił się podobnymi doświadczeniami, z tym że jego urządzenie miało zaledwie trzy miesiące i odmówiono mu naprawy w ramach gwarancji, ponieważ Samsung stwierdził, że uszkodzenie powstało na skutek uderzenia (czemu użytkownik zaprzecza) i w związku z tym musi zapłacić 700 AUD za naprawę.
Samsung Galaxy Z Fold 4, czyli takiego „składaka” biorę w ciemno
Nie znamy jeszcze skali problemu, ale trzeba przyznać, że te doniesienia mogą wywoływać niepokój wśród użytkowników Galaxy Z Fold 3. Mamy jednak nadzieję, że jeśli pojawi się więcej zgłoszeń i sprawia nabierze medialnego rozgłosu, to Samsung odniesie się do tego i zapewni naprawę nawet pogwarancyjnych modeli.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Użytkownicy Galaxy Z Fold 3 skarżą się na pękające ekrany po wygaśnięciu gwarancji